the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#35 Det finder jeg yderst tvivlsomt, i og med at den indtil videre kun er udgivet på VHS.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Som tegnefilm- og seriefreak savner jeg bl.a. Disneys "Duck Tales" og "Gummi Bears", men også serier som "Riptide", "Hart to Hart", "Bring 'Em Back Alive", "Scarecrow and Mrs. King" og "Midnight Caller" må gerne finde deres vej til dvd.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#37 yep Ducktales, og hva med Luftens helte nu vi er igang?
jeg siger det så lige igen ang. serier så venter jeg stadig på at boxsættene med alle sæsoner af Troldspejlet kommer. Jeg har brug for det til mit Jacob Stegelman alter 8-)
Det sker nok desvære aldrig, men maner jeg ville være den første i rækken hvis det kom ud engang, hmm mon der findes Bootlegs?
En ordentlig lækker udgivelse af The Sting med Paul Newman og Robert Redford ville heller ikke være dårlig, der gik rygter om en på et tidspunkt, men har ikke hørt mere om det desvære.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 aknot 20 år siden
Billy Wilder´s "Buddy Buddy"
I et par lækkere udgaver, selv sagt :)
#32 mr gaijin 20 år siden
Pigs and Battleships
Black Lizard
Ugetsu
Message from Space
Diary of Oharu
Female Prisoner Scorpion: #701's Grudge Song
Female Prisoner Scorpion: Beast Stable
#33 kasper0204 20 år siden
#34 filmz-yoshimura 20 år siden
#35 kasper0204 20 år siden
#36 filmz-yoshimura 20 år siden
#37 Yoda 20 år siden
#38 lagoni 20 år siden
#39 filmz-Loft 20 år siden
Hvad kunne jeg tilføje? De originale versioner af den originale Star Wars trilogi ville være fremragende til DVD, men det sker nok ikke.
#40 elwood 20 år siden
jeg siger det så lige igen ang. serier så venter jeg stadig på at boxsættene med alle sæsoner af Troldspejlet kommer. Jeg har brug for det til mit Jacob Stegelman alter 8-)
Det sker nok desvære aldrig, men maner jeg ville være den første i rækken hvis det kom ud engang, hmm mon der findes Bootlegs?
En ordentlig lækker udgivelse af The Sting med Paul Newman og Robert Redford ville heller ikke være dårlig, der gik rygter om en på et tidspunkt, men har ikke hørt mere om det desvære.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"