Gravatar

#51 davenport 20 år siden

husk: man betaler også husleje opad ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#52 filmz-kaotmus 20 år siden

Apropos alle de der ænder - jeg så gerne Duckman på DVD...
Gravatar

#53 chandler75 20 år siden

Yoda, plejede du egentlig ikke at have navn og billede på din profil?

Blev du stalket? :)

(Eller husker jeg galt?).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#54 Yoda 20 år siden

Nope, du husker korrekt.

Min profil vil da også snarest blive opdateret med et nyere billede - navn er på plads.

Dog er jeg bange for, når jeg uploader et nyt billede, at jeg vil blive stalket - man har trods alt udseendet med sig ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#55 El vez 20 år siden

#54 Hvis der er plads til lidt britisk humor i din kollektion, boer du overveje Coupling ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#56 Yoda 20 år siden

Der er altid plads til britisk humor. Har dog ikke set "Coupling", men det kunne da være, at man ved lejlighed burde snuse lidt til serien.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#57 El vez 20 år siden

Skrev en lille guide for ikke saa laenge siden. Ikke at der er saa stor forskel paa udgivelserne:
http://www.filmz.dk/forum/item/10144/#

R2 enkeltudgivelserne er ioevrigt tit at finde billigt hos cdwow (omkring 7 pund pr series).
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#58 The Insider 20 år siden

#22, der er en ganske god udgivelse af "Lost Highway" i Tyskland med 5.1 lydspor. De har den hos amazon.de.

De eneste to ting jeg virkelig savner, og som er fuldstændig uopdrivelige på DVD (og ikke er blevet annonceret til at udkomme endnu) er 2. sæson af Twin Peaks og Kenneth Brannagh's "Hamlet" (som nævnt i starten af tråden). Blev stærkt imponeret da jeg så "Hamlet" i biografen - betagende billeder og en stærk cast (Brannagh selv, Kate Winslet, Richard Attenborough, Gérard Depardieu, Jack Lemmon, Charlton Heston, Billy Crystal, Judi Dench og Robin Williams) - i mine øjne den bedste filmatisering af stykket hidtil. En dejlig Special Edition fordelt over 2-discs ville være dejligt. Har hørt at den skulle udkomme næste år i forbindelse med filmens 10-års jubilæum.
War. War never changes.
Gravatar

#59 filmz-Bruce 20 år siden

#58 Jep du kan se videre i denne tråd :)

Branagh er en stor mand :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#60 elwood 20 år siden

#48 hehe lige præcis med disney sjov har jeg det rigtig godt med de gamle som luftens helte, Darkwing Duck, Ducktales og Rescue Rangers og de andre.

Faktisk er jeg så meget disney fan af de gamle at hvis vi sidder til lejrbål på en lejr, og folk sidder og synger de gamle sange som Midt om natten og kald det kærlighed zzz, så kan jeg sagtens finde på at bryde ud i Disney Sjov's tema'er til stor forundring for alle.

En 23 årig Senior der synger disney Themes, han er sku ikke hel normal, men det vækker begejstring hos de små spejder hehe, så det har jeg det sku fint med.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: