#22, der er en ganske god udgivelse af "Lost Highway" i Tyskland med 5.1 lydspor. De har den hos amazon.de.
De eneste to ting jeg virkelig savner, og som er fuldstændig uopdrivelige på DVD (og ikke er blevet annonceret til at udkomme endnu) er 2. sæson af Twin Peaks og Kenneth Brannagh's "Hamlet" (som nævnt i starten af tråden). Blev stærkt imponeret da jeg så "Hamlet" i biografen - betagende billeder og en stærk cast (Brannagh selv, Kate Winslet, Richard Attenborough, Gérard Depardieu, Jack Lemmon, Charlton Heston, Billy Crystal, Judi Dench og Robin Williams) - i mine øjne den bedste filmatisering af stykket hidtil. En dejlig Special Edition fordelt over 2-discs ville være dejligt. Har hørt at den skulle udkomme næste år i forbindelse med filmens 10-års jubilæum.
#48 hehe lige præcis med disney sjov har jeg det rigtig godt med de gamle som luftens helte, Darkwing Duck, Ducktales og Rescue Rangers og de andre.
Faktisk er jeg så meget disney fan af de gamle at hvis vi sidder til lejrbål på en lejr, og folk sidder og synger de gamle sange som Midt om natten og kald det kærlighed zzz, så kan jeg sagtens finde på at bryde ud i Disney Sjov's tema'er til stor forundring for alle.
En 23 årig Senior der synger disney Themes, han er sku ikke hel normal, men det vækker begejstring hos de små spejder hehe, så det har jeg det sku fint med.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#51 davenport 20 år siden
#52 filmz-kaotmus 20 år siden
#53 chandler75 20 år siden
Blev du stalket? :)
(Eller husker jeg galt?).
#54 Yoda 20 år siden
Nope, du husker korrekt.
Min profil vil da også snarest blive opdateret med et nyere billede - navn er på plads.
Dog er jeg bange for, når jeg uploader et nyt billede, at jeg vil blive stalket - man har trods alt udseendet med sig ;-)
#55 El vez 20 år siden
#56 Yoda 20 år siden
Der er altid plads til britisk humor. Har dog ikke set "Coupling", men det kunne da være, at man ved lejlighed burde snuse lidt til serien.
#57 El vez 20 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/10144/#
R2 enkeltudgivelserne er ioevrigt tit at finde billigt hos cdwow (omkring 7 pund pr series).
#58 The Insider 20 år siden
De eneste to ting jeg virkelig savner, og som er fuldstændig uopdrivelige på DVD (og ikke er blevet annonceret til at udkomme endnu) er 2. sæson af Twin Peaks og Kenneth Brannagh's "Hamlet" (som nævnt i starten af tråden). Blev stærkt imponeret da jeg så "Hamlet" i biografen - betagende billeder og en stærk cast (Brannagh selv, Kate Winslet, Richard Attenborough, Gérard Depardieu, Jack Lemmon, Charlton Heston, Billy Crystal, Judi Dench og Robin Williams) - i mine øjne den bedste filmatisering af stykket hidtil. En dejlig Special Edition fordelt over 2-discs ville være dejligt. Har hørt at den skulle udkomme næste år i forbindelse med filmens 10-års jubilæum.
#59 filmz-Bruce 20 år siden
Branagh er en stor mand :)
#60 elwood 20 år siden
Faktisk er jeg så meget disney fan af de gamle at hvis vi sidder til lejrbål på en lejr, og folk sidder og synger de gamle sange som Midt om natten og kald det kærlighed zzz, så kan jeg sagtens finde på at bryde ud i Disney Sjov's tema'er til stor forundring for alle.
En 23 årig Senior der synger disney Themes, han er sku ikke hel normal, men det vækker begejstring hos de små spejder hehe, så det har jeg det sku fint med.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"