Det er desværre forkert, men hvis du ikke kan komme med et bedre bud, må turen desværre gå til dig alligevel. Okay, jeg kan mærke, at jeg skal i seng nu :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Jeg tror chuck er træt i dag. Det må være hårdt at starte på arbejde efter 12 ugers barsel. Han har nok haft brug for lidt rødvin her til aften for at geare ned.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Så derfor vil jeg her stille et nyt quiz-spørgsmål af den mere statistiske slags:
De følgende tolv skuespillere/skuespillerinder har alle spillet sammen med John Wayne på det store lærred mindst to gange i perioden fra 1939 (året for hans gennembrud) til 1976 (året hvor hans sidste film havde premiere). Men hvilke to af dem har spillet med i flest af hans film?
Richard Boone Henry Fonda James Stewart Maureen O'Hara Lee Marvin Ben Johnson Laureen Bacall Dennis Hopper John Carradine Dean Martin Ward Bond Walter Brennan
For ikke at gøre det alt for nemt, svarer jeg kun 'rigtigt' eller 'forkert' til sammensætningen af to skuespillere - jeg splitter det ikke op i 'den ene er rigtig, den anden er forkert'. På den måde bliver det folks viden om film, der bliver afgørende for et rigtigt gæt, fremfor blot udelukkelsesmetoden.
#1091 chuck 15 år siden
Fed runde og svær at overgå, så jeg vil ikke prøve: Hvilken film fra 1997 tjente flest penge og blev ikke en synkende skude?
#1092 BN 15 år siden
#1093 chuck 15 år siden
#1094 Steffan Rasmussen 15 år siden
#1095 chuck 15 år siden
#1096 BN 15 år siden
Så derfor vil jeg her stille et nyt quiz-spørgsmål af den mere statistiske slags:
De følgende tolv skuespillere/skuespillerinder har alle spillet sammen med John Wayne på det store lærred mindst to gange i perioden fra 1939 (året for hans gennembrud) til 1976 (året hvor hans sidste film havde premiere). Men hvilke to af dem har spillet med i flest af hans film?
Richard Boone
Henry Fonda
James Stewart
Maureen O'Hara
Lee Marvin
Ben Johnson
Laureen Bacall
Dennis Hopper
John Carradine
Dean Martin
Ward Bond
Walter Brennan