Prøv at se hvor mange film, I kan komme i tanker, hvor de personer som I vil gætte på, har spillet sammen med John Wayne. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at I kan komme huske dem alle, men jo højere tal I kan komme op på i hvert enkelt tilfælde, jo større chance er der jo for at finde de to rigtige personer.
Et lille hint om de to personer, jeg efterlyser:
Den ene person har i den angivne periode (1939-1976) spillet sammen med John Wayne 13 gange, og den anden har spillet sammen med ham 6 gange.
Okay, så ændrer jeg reglerne og giver dig 1 ud af 2 rigtige: Ben Johnson (6 film)
Den første der skriver navnet på den anden skuespiller, får turen. Den pågældende person er en af instruktøren John Ford's allermest benyttede skuespillere og døde i 1960.
På Theyshootpictures.com giver de instruktørerne karakter fra 3-10. Der er 5 instruktører, der har fået topkarakteren 10...nævn de 4 af dem.
(10 = Masterful Filmmaker: Generally speaking, their films have encompassed a masterful control of acting, direction, writing, photography or some other aspect of technique. These prolific and unique filmmakers consistently produced work of stunning quality and with a strong personal vision.)
#1101 BN 15 år siden
#1102 BN 15 år siden
#1103 BN 15 år siden
Et lille hint om de to personer, jeg efterlyser:
Den ene person har i den angivne periode (1939-1976) spillet sammen med John Wayne 13 gange, og den anden har spillet sammen med ham 6 gange.
#1104 BN 15 år siden
#1105 Steffan Rasmussen 15 år siden
#1106 BN 15 år siden
Okay, så ændrer jeg reglerne og giver dig 1 ud af 2 rigtige: Ben Johnson (6 film)
Den første der skriver navnet på den anden skuespiller, får turen. Den pågældende person er en af instruktøren John Ford's allermest benyttede skuespillere og døde i 1960.
#1107 BN 15 år siden
#1108 Skeloboy 15 år siden
Edit: ok...brugte så udelukkelsesmetoden, men jeg så heller din anden regel:)
#1109 BN 15 år siden
Korrekt. :-)
Din tur.
#1110 Skeloboy 15 år siden
(10 = Masterful Filmmaker: Generally speaking, their films have encompassed a masterful control of acting, direction, writing, photography or some other aspect of technique. These prolific and unique filmmakers consistently produced work of stunning quality and with a strong personal vision.)