Da dit svar i princippet er korrekt, vil jeg godtage det, såfremt du kan løse følgende lille opgave:
Alle fem skuespillere har været topkandidater til at spille titelrollen i en superhelte-film. Du skal placere skuespillerne ved de film, som de var udset til at spille titelrollen i:
Skuespillere:
Mel Gibson ("first choice" til den pågældende rolle) Jake Gyllenhaal (en ud af flere der blev overvejet til den pågældende rolle) Jon Voigt og Nick Nolte (disse to var absolutte topkandidater, indtil en helt tredje løb af med rollen) Leonardo DiCaprio ("first choice" til den pågældende rolle)
Film:
Spider-Man Batman (instr. Tim Burton) Batman Begins Superman (1978)
Ja, tænk hvis Mel Gibson havde fået rollen som Batman i stedet for Michael Keaton! Det var nu vist godt nok, at Michael Keaton løb af med rollen. Og hvad med Jon Voigt som Superman? Eller Nick Nolte? Nick Nolte i stramtsiddende trikot og med Clark Kent's krøller i panden!!!! hehe
#121 BN 16 år siden
#120: Nej. (Er ihvertfald ikke lige det svar jeg søger.)
Hint: Det har som allerede nævnt noget at gøre med et bestemt rollefag, og der er tale om et rollefag, som de alle fem er gået glip af.
#122 mr gaijin 16 år siden
#123 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#124 BN 16 år siden
hahaha
#123:
Da dit svar i princippet er korrekt, vil jeg godtage det, såfremt du kan løse følgende lille opgave:
Alle fem skuespillere har været topkandidater til at spille titelrollen i en superhelte-film. Du skal placere skuespillerne ved de film, som de var udset til at spille titelrollen i:
Skuespillere:
Mel Gibson ("first choice" til den pågældende rolle)
Jake Gyllenhaal (en ud af flere der blev overvejet til den pågældende rolle)
Jon Voigt og Nick Nolte (disse to var absolutte topkandidater, indtil en helt tredje løb af med rollen)
Leonardo DiCaprio ("first choice" til den pågældende rolle)
Film:
Spider-Man
Batman (instr. Tim Burton)
Batman Begins
Superman (1978)
#125 Spanner 16 år siden
Superman - Nolte/Voight
Batman - Gibson
Batman Begins - Dicaprio
#126 BN 16 år siden
Du har 2 ud af 4 rigtige. Hvis jeg siger, hvilke 2 der er rigtige, har jeg allerede givet dig løsningen. Så du må lige selv regne den ud. ;-)
#127 Spanner 16 år siden
Spiderman - Dicaprio
Batman Begins - Gyllenhaal
#128 BN 16 år siden
Fuldstændig korrekt. :-)
Ja, tænk hvis Mel Gibson havde fået rollen som Batman i stedet for Michael Keaton! Det var nu vist godt nok, at Michael Keaton løb af med rollen. Og hvad med Jon Voigt som Superman? Eller Nick Nolte? Nick Nolte i stramtsiddende trikot og med Clark Kent's krøller i panden!!!! hehe
Turen er din, Spanner.
#129 wimmie 16 år siden
#130 Spanner 16 år siden
Hvad er den seneste biograffilm, der har gået i danske biografer (live-action) med hhv. :
House MD (Hugh Laurie)
Monk (Tony Shalhoub)
Al Swearengen (Ian McShane)
Don Draper (Jon Hamm)