Gravatar

#2611 Kruse 16 år siden

#2610: Bingo! Det var netop den 11. september at scenen blev optaget, og de følte af det var lidt svært at abstrahere fra det frygtelige der skete ude i den rigtige verden.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2612 lagoni 16 år siden

Endelig gættede jeg og jeg er ret tom på nye spørgsmål. Men prøver med denne:

Hvilke og hvor mange film (inkl. tv-film), der i titlen har navnet på en karakter spillet af Gerard Butler, har Butler medvirket i?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2613 rockysds 16 år siden

Han har i hvert fald spillet Beowulf i "Beowulf & Grendel" og Attila i "Attila", men ellers er jeg blank.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2614 RFriis 16 år siden

Var han ikke "The Phantom of the Opera"?
Gravatar

#2615 rockysds 16 år siden

D'oh!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2616 chuck 16 år siden

Har er nummer 273 i 300. Tæller det?

Dracula 2000

HAn hedder også Brown i sin debut, men han er ikke en Mrs.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#2617 lagoni 16 år siden

Beowulf & Grendel, Atilla, Dracula 2000 og Phantom of the Opera er rigtige - der mangler én.
Gravatar

#2618 chuck 16 år siden

Dear Frankie
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#2619 lagoni 16 år siden

#2618 - der spiller han ikke Frankie.

Jeg har vist misforstået imdb, så turen må gå til #2613 med to rigtige gæt. Under hans trivia står de fire nævnte film samt Burns (om Robert Burns), men den findes åbenbart ikke. Jeg synes ellers bestemt jeg har set en plakat for filmen.
Gravatar

#2620 rockysds 16 år siden

Hvilken skuespiller har tidligere spillet Attila samt en meget berømt maler, Quasimodo og en Batman-skurk?

Skriv ny kommentar: