Det havde jeg ikke hørt om. Men dokumentar falder vist udenfor den vante definition i denne tråd. Jeg har ikke noget imod at give dig den, men jeg tænkte på en fiktionsfilm fra året efter (1987).
Kan ikke huske, om han var med i "King Lear", da jeg sov igennem det meste af den film. Men det er i hvert fald et bud på en Godard-film fra slut-80erne.
Æv. Det burde være til at gætte uden problemer, hvis man har set filmen. Men det er der åbenbart ingen, der har.
Der er ellers tale om den fremragende film What Time Is It There?. En god portion skæv humor, lækker cinematografi og et dybt originalt filmsprog. Plus selvfølgelig Truffaut og Godards efterhånden gamle teenagestjerne i en sjov birolle. Roger Ebert gav den 3,5.
Men eftersom ingen gættede den, er turen up for grabs.
#521 jessup 16 år siden
I hvilken Godard film medvirker Woody Allen?
#522 mr gaijin 16 år siden
#523 jessup 16 år siden
#524 mr gaijin 16 år siden
#525 jessup 16 år siden
#526 mr gaijin 16 år siden
I hvilken taiwanesisk film kan man se den store franske stjerne Jean-Pierre Leaud? Filmen er fra 2001.
#527 mr gaijin 16 år siden
#528 jessup 16 år siden
#529 mr gaijin 16 år siden
Der er ellers tale om den fremragende film What Time Is It There?. En god portion skæv humor, lækker cinematografi og et dybt originalt filmsprog. Plus selvfølgelig Truffaut og Godards efterhånden gamle teenagestjerne i en sjov birolle. Roger Ebert gav den 3,5.
Men eftersom ingen gættede den, er turen up for grabs.
#530 BN 16 år siden
Hvilken skuespiller blev tilbudt, men takkede nej til følgende berømte filmroller?
Superman i 'Superman' (1978)
Axel Foley i 'Beverly Hills Cop' (1984)
John Book i 'The Witness' (1985)
John McClane i 'Die Hard' (1988)