#2739 Æv. Kunne ellers huske, at Robbins og Cusack havde spillet sammen i seks film, men Cradle Will Rock tæller som sagt ikke, så det er kun fem. Trivia er en herlig ting :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Hvad fanden? De har fjernet den funktion på IMDb, hvor man kan se i hvilke film folk har spillet sammen i. Jeg tror dog kun, at der er tale om en enkel film i spørgsmålet ovenfor.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Og nej, jeg kan skam stadig få den funktion du nævner til at virke. Ikke at jeg brugte den ifm. ovenstående, den var jeg trods alt i stand til at fyre af fra hukommelsen :-)
Hvad fanden? De har fjernet den funktion på IMDb, hvor man kan se i hvilke film folk har spillet sammen i. Jeg tror dog kun, at der er tale om en enkel film i spørgsmålet ovenfor.
De har faktisk spillet sammen i en film mere.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#2741 Steffan Rasmussen 15 år siden
#2742 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2743 chuck 15 år siden
#2739 Æv. Kunne ellers huske, at Robbins og Cusack havde spillet sammen i seks film, men Cradle Will Rock tæller som sagt ikke, så det er kun fem. Trivia er en herlig ting :)
#2744 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2745 chuck 15 år siden
#2746 chuck 15 år siden
#2747 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden
#2748 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden
#2749 Steffan Rasmussen 15 år siden
De har faktisk spillet sammen i en film mere.
#2750 BN 15 år siden
Nej, den er der skam stadig. Men teksten er måske/måske ikke ændret en smule. Hvis man f.eks. har slået Clive Owen op, så står der:
"Find where Clive Owen is credited alongside another name"