Gravatar

#2741 Steffan Rasmussen 15 år siden

Picture Perfect?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2742 Spanner 15 år siden

Nix
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#2743 chuck 15 år siden

The Good Girl

#2739 Æv. Kunne ellers huske, at Robbins og Cusack havde spillet sammen i seks film, men Cradle Will Rock tæller som sagt ikke, så det er kun fem. Trivia er en herlig ting :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#2744 Spanner 15 år siden

The Good Girl er korrekt
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#2745 chuck 15 år siden

Cool, i hvilken anden film end The Good Girl spiller John Carroll Lynch sammen med Jake Gyllenhaal?
Gravatar

#2746 chuck 15 år siden

Hvad fanden? De har fjernet den funktion på IMDb, hvor man kan se i hvilke film folk har spillet sammen i. Jeg tror dog kun, at der er tale om en enkel film i spørgsmålet ovenfor.
Gravatar

#2747 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden

Zodiac, vel.
Gravatar

#2748 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden

Og nej, jeg kan skam stadig få den funktion du nævner til at virke. Ikke at jeg brugte den ifm. ovenstående, den var jeg trods alt i stand til at fyre af fra hukommelsen :-)
Gravatar

#2749 Steffan Rasmussen 15 år siden

chuck (2746) skrev:
Hvad fanden? De har fjernet den funktion på IMDb, hvor man kan se i hvilke film folk har spillet sammen i. Jeg tror dog kun, at der er tale om en enkel film i spørgsmålet ovenfor.

De har faktisk spillet sammen i en film mere.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2750 BN 15 år siden

chuck (2746) skrev:
Hvad fanden? De har fjernet den funktion på IMDb, hvor man kan se i hvilke film folk har spillet sammen i.

Nej, den er der skam stadig. Men teksten er måske/måske ikke ændret en smule. Hvis man f.eks. har slået Clive Owen op, så står der:

"Find where Clive Owen is credited alongside another name"
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: