Gravatar

#2751 chuck 15 år siden

Zodiac var den jeg tænkte på. Bubble Boy er ikke helt frisk i erindringen. ealp du fortsætter.

De havde bare fjernet en more-knap som jeg altid har brugt som genvej, men advanced search funktionen fungerer selvfølgelig fint stadig.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#2752 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden

chuck (2751) skrev:
Zodiac var den jeg tænkte på. Bubble Boy er ikke helt frisk i erindringen. ealp du fortsætter.

De havde bare fjernet en more-knap som jeg altid har brugt som genvej, men advanced search funktionen fungerer selvfølgelig fint stadig.

Jeg plejer nu bare at klikke mig ind på person 1's profil, gå helt ned i bunden hvor der er et "Find where [person 1] is credited alongside another name"-søgefelt og person 2's navn.

Nå, tid til et nyt spørgsmål:

Gæt med anvendelse af én decimal: hvor mange gange bliver ordet "fuck" (og 'afarter' af ordet) i gennemsnit anvendt pr. minut i In Bruges?
Gravatar

#2753 Steffan Rasmussen 15 år siden

0,9 gange i minuttet
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2754 jessup 15 år siden

1,4 gange i minuttet?
This is just until June
Gravatar

#2755 chuck 15 år siden

0,7 EDIT: 2,1
Gravatar

#2756 Steffan Rasmussen 15 år siden

#2755: Fuck. No fucking edits, you fuck ... kan være mit gæt er for lavt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2757 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden

Vi befinder os et sted mellem Solhannes og jessups bud.
Gravatar

#2758 rockysds 15 år siden

1,2?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2759 chuck 15 år siden

1,1
Gravatar

#2760 Kruse 15 år siden

1,3?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: