Gravatar

#2911 chuck 15 år siden

Striptease
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#2912 Nicki52 15 år siden

Niks, nu gør jeg den let, eller 50/50 let. Matthew Perry er med i filmen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2913 Steffan Rasmussen 15 år siden

Demi Moore har sgu da ikke spillet sammen med Matthew Perry.

Derimod har han spillet sammen med Bruce Willis i The Whole Nine/Ten Yards. Roder du ikke noget sammen nu?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2914 wimmie 15 år siden

The whole ten yards?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2915 rockysds 15 år siden

#2913 Det bliver der heller ikke spurgt om.

Så det er The Whole Nine Yards eller The Whole Ten Yards. Skyder på den første.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2916 Nicki52 15 år siden

Læs hele spørgsmålet. Det er dig der blander noget sammen. Wimmie, din tur. Vidste du det godt, wimmie inden Solhanne kom med svaret?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2917 Steffan Rasmussen 15 år siden

My bad.

Kan nu godt se hvad i mener, men da jeg åbenbart ikke var den eneste der læste spørgsmålet på den anden måde (At vi skulle nævne en film hvor hun havde spillet sammen med sin far, og nævne en film hvor hun havde spillet sammen med sin mor), tror jeg du en anden gang skal stille spørgsmålet på en anden måde.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2918 wimmie 15 år siden

Ja, jeg tror jeg kom med mit gæt inden Solhanne lavede sin rettelse ;)
Ikke at jeg kendte svaret; det var udelukkende et gæt ud fra dit hint; "The whole 9 yards" har jeg set et par gange og var ret sikker på at hun ikke var med dér - 2'eren stank til gengæld så meget at jeg ikke har set den mere end den ene gang; så der kunne hun let være røget i glemmebogen sammen med resten af filmen.

Kommer lige med et nyt spørgsmål om lidt :)
Gravatar

#2919 wimmie 15 år siden

Hvem blev i 1995 overvejet til rollen som Michael McManus i The Ususal Suspects før rollen gik til Stephen Baldwin - det var en noget atypisk overvejelse.

Hint: Det er en karakterskuespiller og 3-dobbelt oscarvinder
Nah, just kidding - langt fra nærmere sagt ;p
Gravatar

#2920 Steffan Rasmussen 15 år siden

wimmie (2919) skrev:
Hint: Det er en karakterskuespiller og 3-dobbelt oscarvinder

I så fald kunne det også kun have været Jack Nicholson, for Walter Brennan var vist død på det givne tidspunkt. :-)

Skriv ny kommentar: