Gravatar

#2921 wimmie 16 år siden

Hehe...men forestil dig lige Jack Nicholson i den rolle ;D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2922 Nicki52 16 år siden

Solhanne (2917) skrev:
My bad.

Kan nu godt se hvad i mener, men da jeg åbenbart ikke var den eneste der læste spørgsmålet på den anden måde (At vi skulle nævne en film hvor hun havde spillet sammen med sin far, og nævne en film hvor hun havde spillet sammen med sin mor), tror jeg du en anden gang skal stille spørgsmålet på en anden måde.

Vil lige sige mit spørgsmål var altså simpelt. "Hun har også været i film med sin far, hvilke?" Jeg nævnte bare Demi, for sådan vil de gøre i "Hvem vil være milionær?". De virker mere professionelt. Det er mere jer der skal læse og forstå. Jeg læser nogle gange spørgsmål forkert, men så læser jeg lige spørgsmålet igennem nogle gange for at tjekke om der er n klokke der ringer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2923 Steffan Rasmussen 16 år siden

Lidt hjælp, wimmie?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2924 wimmie 16 år siden

Han er mest kendt for at være dårlig...eller i hvert fald for at lave dårlige film i de tidlige 90'ere ;)
Gravatar

#2925 wimmie 16 år siden

Komedier that is...
Gravatar

#2926 Steffan Rasmussen 16 år siden

Chevy Chase?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2927 wimmie 16 år siden

Nope...værre ;)
Gravatar

#2928 Steffan Rasmussen 16 år siden

Tom Selleck?
Gravatar

#2929 wimmie 16 år siden

nej. Ham her har lavet 3 film med Brendan Fraser.
Gravatar

#2930 Steffan Rasmussen 16 år siden

Hmm ... No Idea ... Den eneste jeg lige kan komme på der har lavet tre film med Brendan Fraser, er John Hannah, og gpdt nok er jeg ikke inde i hans filmhistorie, men at han skulle have lavet dårlige komedier i starten af 90'erne kan jeg ikke lige se for mig.

Skriv ny kommentar: