Gravatar

#2951 Steffan Rasmussen 16 år siden

Apocalypse Now?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2952 Kruse 16 år siden

Heller ikke...
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2953 rockysds 16 år siden

A Clockwork Orange?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2954 Kruse 16 år siden

Of course :D

I må slås om turen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2955 Steffan Rasmussen 16 år siden

Hvilken film, er den seneste Clint Eastwood har spillet med i, som han ikke selv har instrueret?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2956 Skeloboy 16 år siden

Changeling / Invictus(ved ikke lige, om den skal tages med)

Edit: misforstået spørgsmål :), bare glem det
Gravatar

#2957 BN 16 år siden

Da jeg ikke kan huske andre senere film, springer jeg helt tilbage til 'In the Line of Fire', som altså bliver mit gæt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2958 Steffan Rasmussen 16 år siden

bn (2957) skrev:
Da jeg ikke kan huske andre senere film, springer jeg helt tilbage til 'In the Line of Fire', som altså bliver mit gæt.

Og det er korrekt.
Gravatar

#2959 BN 16 år siden

Nyt spørgsmål:

Instruktøren David Cronenberg var i forbindelse med indspilningen af 'The Dead Zone' nødt til at tage scenen hvor John Smith ser branden i den lille piges værelse, om, efter at han havde fået den i kassen. Dette skyldtes truslen om et sagsanlæg fra filmselskabet Universal Pictures.

Hvad var grunden til, at Universal Pictures truede med en retssag?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2960 chuck 16 år siden

Noget med Firestarter?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)

Skriv ny kommentar: