Et hint: I scenen med den lille piges brændende værelse kunne man på en hylde se en bestemt ting, som altså var nok til at Universal Pictures truede med et sagsanlæg. For at I måske bedre kan indkredse hvad det var for en ting, kan jeg nævne, at 'The Dead Zone' er fra 1983.
William Hurt var en af de helt store amerikanske skuespillere i 80'erne og dukker stadig op i en god rolle hist og her. Nævn 3 film fra 1980'erne hvor han ikkemodtog en oscarnominering eller oscar statuette for birolle eller hovedrolle.
Jeg mener kun, at det var Geena Davis, der var nomineret. Tænk, at det kvindemenneske har vundet en oscar.
Selvom hun ikke har imponeret mig i andre roller, synes jeg nu, hun er virkelig god i 'The Accidental Tourist'. Her er hun en klassisk comedienne, der efter min mening ikke står tilbage for Katherine Hepburn i dennes yngre dage, og hun stjæler endda indimellem billedet fra William Hurt. (Men også kun "indimellem", for det er en af Hurt's allerbedste roller.)
#2961 BN 16 år siden
Nej. Men helt overordnet er du på rette spor, idet det VAR noget med en anden film.
#2962 Kruse 16 år siden
#2963 BN 16 år siden
haha ... Naaaaah ....no, Mister. ;-)
Et hint: I scenen med den lille piges brændende værelse kunne man på en hylde se en bestemt ting, som altså var nok til at Universal Pictures truede med et sagsanlæg. For at I måske bedre kan indkredse hvad det var for en ting, kan jeg nævne, at 'The Dead Zone' er fra 1983.
#2964 jessup 16 år siden
#2965 BN 16 år siden
Jo, du gættede rigtigt. Mere skulle der ikke til for at Universal fik ondt i en vis legemsdel.
#2966 jessup 16 år siden
#2967 Spanner 16 år siden
Accidental Tourist
Gorky Park
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2968 Steffan Rasmussen 16 år siden
Body Heat.
#2969 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2970 BN 16 år siden
Selvom hun ikke har imponeret mig i andre roller, synes jeg nu, hun er virkelig god i 'The Accidental Tourist'. Her er hun en klassisk comedienne, der efter min mening ikke står tilbage for Katherine Hepburn i dennes yngre dage, og hun stjæler endda indimellem billedet fra William Hurt. (Men også kun "indimellem", for det er en af Hurt's allerbedste roller.)