#3326 Til noget af det! Du har lidt ret! Du tænker på Jason Ricketts, og det er næsten rigrigt. Thomas Harris har hentet inspiration fra nogen af hans gerninger i fængslet, såsom at æde en mands blindtarm, da han troede det var hjertet. Men han er basseret en lidt ukendt dræber, han slog en masse ihjel i Cleveland...
Jeg kan sige så meget at Lecter er jo selvfølgelig er basseret på mange morder, men en gav ham ideen.
#3321 jessup 16 år siden
#3322 filmz-Martychris 16 år siden
Hvilken person er Hannibal Lecter basseret over?
#3323 Nicki52 16 år siden
#3324 filmz-Martychris 16 år siden
Men Thomas Harris, der har skrevet bogen har baseret Hannibal Lecter over en person. Hvem er det?
#3325 Nicki52 16 år siden
Har hørt om det, men det er så lang tid siden, at jeg har glemt hans navn.
#3326 jessup 16 år siden
Efter The Birdman... (Lancaster i hovedrollen)havde premiere synes en del at han var en sympatisk fætter, men han var total psykopatisk.
#3327 filmz-Martychris 16 år siden
Til noget af det! Du har lidt ret! Du tænker på Jason Ricketts, og det er næsten rigrigt. Thomas Harris har hentet inspiration fra nogen af hans gerninger i fængslet, såsom at æde en mands blindtarm, da han troede det var hjertet. Men han er basseret en lidt ukendt dræber, han slog en masse ihjel i Cleveland...
Jeg kan sige så meget at Lecter er jo selvfølgelig er basseret på mange morder, men en gav ham ideen.
#3328 Nicki52 16 år siden
#3329 filmz-Martychris 16 år siden
nope...
#3330 Kruse 16 år siden
Halvdelen af hollywoods seriemordere på film er næsten alle løst baseret på ham ;)