D'oh, Cotillard selvfølgelig. Jeg prøvede at gennemgå årets Oscar-nomineringer i hovedet og kunne kun komme i tanke om Ellen Page, Julie Christie og Cate Blanchett til bedste kvindelige hovedrolle, men ikke huske, hvem der rent faktisk vandt. :-)
Jeg kommer lige i tvivl, om Bardem egentlig tæller i "Before Night Falls". Han taler vist nok engelsk i den fra tid til anden. Det er efterhånden noget tid siden, jeg har set den. Må lige bryde hjernen efter de resterende.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Det var det hun hed...vidste det var et eller andet der klingede så fint :D Den sidste må være Benicio Del Toro så? Men taler han ikke også engelsk i Traffic...?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ved ikke hvordan de definerer ikke engelsk talende. Gætter på at hovedparten af rollen skal være på ikke-engelsk, men det ved vores lokale Oscar-ekspert, chuck, sikkert.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#661 rockysds 15 år siden
Marion Cotillard - Spurven
#662 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden
#663 rockysds 15 år siden
#664 RFriis 15 år siden
EDIT: Nej, vent, den mexicanske børnepasser taler da vist nok engelsk i filmen..?
#665 wimmie 15 år siden
#666 rockysds 15 år siden
#667 Steffan Rasmussen 15 år siden
#661 - Marion Cotillard (La Mome) er korrekt. Bardem ikke.
#664 - Rinko Kikuchi (Babel) er korrekt.
#665 - Catalina Sandino Moreno (Maria Full of Grace) er korrekt.
Den sidste film er fra 2000. den der kan sætte navn på skuespilleren, vinder turen.
#668 wimmie 15 år siden
Den sidste må være Benicio Del Toro så? Men taler han ikke også engelsk i Traffic...?
#669 Steffan Rasmussen 15 år siden
Ved ikke hvordan de definerer ikke engelsk talende. Gætter på at hovedparten af rollen skal være på ikke-engelsk, men det ved vores lokale Oscar-ekspert, chuck, sikkert.
#670 wimmie 15 år siden
Måske lidt nem, men jeg sidder lige og multitasker ;)
Hvilken film var Marion Cotillards første engelsk-talende film?