Gravatar

#3351 Nicki52 15 år siden

Kruse (3349) skrev:
Du kan simpelthen huske hende fra 6 afsnit af en serien ud af 97 afsnit? Du kan ikke huske hende fra de film hvor rollerne er fra, eller de tre andre serier som hun er langt mere kendt for? Og hvordan kan du ligepræcis huske at det er 5-6 afsnit af Bones som hun har været med i, når hun ikke er en kendt skuespiller eller af en stor betydning for serien Bones? Det lugter langt væk af Google og IMDB!

Og ja, det er selvfølgelig Carla Gallo. Du må gerne tage turen, selvom at jeg ikke tror at det var et ærligt gæt fra din side.

Jo det var det, men nu siger lagoni hun var med i Californication og jeg har kun set fem afsnit af det. Men jeg har lige pludseligt at jeg ikke kan huske skuespillere. Det tog mig et stykke tid om at komme i tanke om noget af navnet. Men jeg har en svaghed for biroller :D. Spørgsmål kommer senere. Hvis ikke inden syv, gir jeg turen videre.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3352 Kruse 15 år siden

#3350: Havde han nævnt en af de film, som de nævnte roller er fra, inden at han nævnte Bones, så havde jeg heller ikke haft problemer med det. Det er bare en suspekt måde at svare på, og når det jo så i ovenikøbet kommer fra en der tidligere har haft problemer med snyd, ja så giver det anledning til at tro, at det måske ikke var et ærligt gæt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3353 Steffan Rasmussen 15 år siden

I hvilken film spiller Robin Williams sammen med Jennifer Lopez?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3354 jessup 15 år siden

Jack?
This is just until June
Gravatar

#3355 Steffan Rasmussen 15 år siden

Jep
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3356 jessup 15 år siden

I noirfilmen Suture fra 1993 overtager Dennis Haysbert hans halvbrors idenditet. Hvad kan man sige er usædvanligt i den forbindelse?
This is just until June
Gravatar

#3357 Steffan Rasmussen 15 år siden

Har ikke set filmen, men gætter på halvbroderen er hvid.
Gravatar

#3358 jessup 15 år siden

Yep - måske ikke svært at gætte men en dejlig pretensiøs film.

Tagline: A thriller where nothing is black and white

This is just until June
Gravatar

#3359 Steffan Rasmussen 15 år siden

I to hvilken film spiller Dennis Haysbert sammen med Wesley Snipes
Gravatar

#3360 jessup 15 år siden

Major league
This is just until June

Skriv ny kommentar: