#3824 - nice. Hvad synes du om Badlands? Endnu flere burde nemlig se Malicks geniale 70'er film
Sorry jeg først så den nu. Jeg synes Badlands er rigtig god. Har aldrig set sådan en slags film før. Plus det var den første jeg så med Sheen og den anden film med Spacek. Så hende for første gang i An American Hunting. Så hende også i The Ring Two i fredags. Hun stadig en dygtig skuespiller. Det jeg bedst kan huske fra filmen er hun sagde til Kit at hun ikke vil kaldes Røde, men det meste af filmen gør han det alligevel. Man får meget ud af den film. Kan ikke rigtig forklare det. Må se den igen. Jeg giver den 6 stjerner.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#3861 Nicki52 15 år siden
Sorry jeg først så den nu. Jeg synes Badlands er rigtig god. Har aldrig set sådan en slags film før. Plus det var den første jeg så med Sheen og den anden film med Spacek. Så hende for første gang i An American Hunting. Så hende også i The Ring Two i fredags. Hun stadig en dygtig skuespiller. Det jeg bedst kan huske fra filmen er hun sagde til Kit at hun ikke vil kaldes Røde, men det meste af filmen gør han det alligevel. Man får meget ud af den film. Kan ikke rigtig forklare det. Må se den igen. Jeg giver den 6 stjerner.
#3862 Steffan Rasmussen 15 år siden
Den kan vi nok ikke.
#3863 chuck 15 år siden
#3864 chuck 15 år siden
#3865 Steffan Rasmussen 15 år siden
#3866 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3867 Steffan Rasmussen 15 år siden
Correctomundo.
#3868 Spanner 15 år siden
I hvilken film spiller R. Lee Ermey sammen med Eddie Murphy
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem