Gravatar

#761 rockysds 15 år siden

Præcis. Et whopping antal af 12 nomineringer (deraf tre statuetter) fik han i tidens løb.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#762 RFriis 15 år siden

Christopher Nolan havde oprindeligt planlagt at lave en Howard Hughes-biopic efter Insomnia, men måtte kassere manuskriptet, da det kom frem, at Scorsese arbejdede på The Aviator. Hvem skulle have spillet Hughes i Nolans udgave?
Gravatar

#763 Steffan Rasmussen 15 år siden

Christian Bale?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#764 RFriis 15 år siden

Det er ikke Bale.

Han er primært kendt for sit komiske talent.
Gravatar

#765 lagoni 15 år siden

Jim Carrey?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#766 RFriis 15 år siden

Yes! ;)
Gravatar

#767 lagoni 15 år siden

Jeg er ikke helt blevet enig med mig selv om jeg synes han ville være god deri...

Hvilken actionfilm blev på på polsk oversat til havd der svarer til "The Glass Trap"?
Gravatar

#768 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden

Die Hard?
Gravatar

#769 lagoni 15 år siden

Nemlig. En julefilm skulle der lige være plads, den har haft en del anderledes oversættelser gennem tiden.
Gravatar

#770 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden

Rent skud i tågen, så herligt. Actionfilm og glas førte straks mine tanker i retning af en barfodet Bruce Willis.

Nævn minimum fire af de syv personer, der i The Simpsons både har spillet sig selv og en fiktiv karakter.

Skriv ny kommentar: