Gravatar

#3901 Steffan Rasmussen 15 år siden

Risky Business?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3902 rockysds 15 år siden

Nope.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3903 warpig247 15 år siden

One from the Heart?
PUT THAT COOKIE DOWN
Gravatar

#3904 rockysds 15 år siden

#3903 Indeed. Din tur.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3905 Steffan Rasmussen 15 år siden

Nyt spørgsmål warpig247?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3906 warpig247 15 år siden

hvilken instruktør der er kendt idag var second unit inst. på de 3 originale indiana jones film?

ps undskyld det sene svar har haft lidt travlt de sidste par dage
PUT THAT COOKIE DOWN
Gravatar

#3907 Skeloboy 15 år siden

#3906 - jeg snød og slog det op...og den eneste, der har været 2nd Unit Director er på ingen måde kendt...men lige for at være sikker, tænker du på Michael Moore?
Gravatar

#3908 Kruse 15 år siden

Jeg gjorde det samme som Skeloboy, og jeg kan heller ikke finde nogle der skulle være "kendte" instruktører i dag. Jeg kendte i hvert fald ikke nogen af dem. Jeg tænker også at Warpig247 måske har forvekslet second unit-instruktøren Michael D. Moore, med dokumentarfilmageren Michael Moore.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3909 jessup 15 år siden

jeg har dermed også snyt og der er en

1 kendt i kategorien-Second Unit Director or Assistant Director
This is just until June
Gravatar

#3910 Skeloboy 15 år siden

#3909 - ja...men vedkommende er ikke med på nr. 3...

Skriv ny kommentar: