Gravatar

#3911 jessup 15 år siden

Skeloboy (3910) skrev:
#3909 - ja...men vedkommende er ikke med på nr. 3...

Jeg sender lige en besked til dig
This is just until June
Gravatar

#3912 Steffan Rasmussen 15 år siden

Den kan vi ikke warpig247. Nyt spørgsmål.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3913 wimmie 15 år siden

Jeg har også snydt...og den er da god nok, selvom det måske ikke er instruktør han er mest kendt for - men producer.

Hvis det da er ham...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3914 jessup 15 år siden

wimmie (3913) skrev:
Jeg har også snydt...og den er da god nok, selvom det måske ikke er instruktør han er mest kendt for - men producer.

Hvis det da er ham...

Jeg tror vi er enige:)
This is just until June
Gravatar

#3915 Kruse 15 år siden

#3913: Jeg er også godt klar over, hvem der formentligt bliver tænkt på, men jeg læser bare spørgsmålet som om at han er kendt som instruktør i dag, og altså ikke primært som producer. Så har jeg i hvert fald misforstået spørgsmålet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3916 warpig247 15 år siden

Kruse (3908) skrev:
Jeg tænker også at Warpig247 måske har forvekslet second unit-instruktøren Michael D. Moore, med dokumentarfilmageren Michael Moore.

det har jeg åbenbart gjort det må folk sku meget undskylde, men da det var Skeloboy der kom med det svar jeg tænkte på så må det være hans tur

endnu engang undskyld for min fejl
PUT THAT COOKIE DOWN
Gravatar

#3917 wimmie 15 år siden

Hehe, jeg troede du mente Frank Marshall - som jo er en meget kendt producer og mindre kendt instruktør ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3918 jessup 15 år siden

Jeg troede ligeledes det var Marshall. Jeg kan dårligt forestille mig en film hvor Moore medvirker i produktioner og ikke er on camera.
This is just until June
Gravatar

#3919 Skeloboy 15 år siden

Kommer lige på noget senere i dag...er lige kommet hjem fra tre dages fest, farver og musik...
Gravatar

#3920 Skeloboy 15 år siden

13 afro-amerikanere(mand og kvinde) har vundet en Oscar for hovedrolle eller birolle. Nævn så mange som mulige + filmen, de har vundet for?

Skriv ny kommentar: