Gravatar

#4091 HonoDelLoce 15 år siden

Polanski er rigtigt.. Men hvorfor afslog han ? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4092 Stilund 15 år siden

Er han ikke selv jøde, så mon ikke det er et lidt øntåleligt emne, plus hans forældre sikkert har været i KZ lejer, enten i Auswitz eller et andet sted! Men ved det faktisk ikke, det er rent gæt. Han kom jo også med sin egen WWII film(pianisten)... Så det kan også sagtens være noget andet!
Gravatar

#4093 HonoDelLoce 15 år siden

Nej, det er faktisk spot on :) Godt gætværk ! :)

Lad os få et hint til de to andre så..

Den ene afslog det IKKE fordi han var for uerfaren *wink wink*

Den anden afslog det IKKE fordi den ikke handlede om organiseret kriminalitet *wink wink*

:)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4094 Åkepool 15 år siden

Clint Eastwood og Martin Scorsese? De er da gode bud udfra dine hints.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4095 HonoDelLoce 15 år siden

Martin Scorsese er rigtigt.. Now - WHY ? :P

Og ja, Clint Eastwood var også et godt bud udfra hintet.. Dog ikke rigtigt :) Men dejligt at se at mine hints blev tolket korrekt :)
Gravatar

#4096 Åkepool 15 år siden

Hmm, Scorsese har vel ment, at krigsfilm ikke lige var hans område og at Spielberg selv eller en anden, ville gøre jobbet meget bedre. Der må jo være en der har sagt til Spielberg, om han ikke lige selv skulle lave den og det kunne vel lige så godt være Scorsese?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4097 HonoDelLoce 15 år siden

Not quite :)
Gravatar

#4098 Steffan Rasmussen 15 år siden

Manoel de Oliveira? Så bliver man ikke mere erfaren.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4099 HonoDelLoce 15 år siden

Hehe.. Heller ikke.. Men rimelig erfaren ;)

Et stort hint til den "erfarne" - hans navn står på denne side af tråden ! :D
Gravatar

#4100 BN 15 år siden

honodelloce (4099) skrev:
Et stort hint til den "erfarne" - hans navn står på denne side af tråden ! :D

Er det nødvendigt at gætte på, hvem den "erfarne" er, i betragtning af Skeloboys afsløring i #4087?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: