Gravatar

#4101 HonoDelLoce 15 år siden

Ikke hvis man mener det er den eneste erfarne instruktør der står nævnt på denne (som nu er sidste) side.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4102 HonoDelLoce 15 år siden

Okay - i får instruktørerne..

Billy Wilder, Martin Scorsese og Roman Polanski

Hvorfor afslog de ?

Polanski (Stilund) - Var for tæt på, da han selv mistede sin mor i KZ-lejr (Stilund)

Billy Wilder - ?

Martin Scorsese (Åkepool) - ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4103 Skeloboy 15 år siden

#4102 - ah for satan, sry der.

Jeg fangede ikke på wikipedia, at Wilder også afslog - der står nemlig bare, at han udviste interesse, hvilket jo slet ikke er det samme.

Og ifølge Wiki, så tager du også lidt fejl...men den kan vi lige tage bagefter
Gravatar

#4104 chuck 15 år siden

Nu er der gået en uge siden spørgsmålet blev stillet. Puha, det er spændende :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4105 HonoDelLoce 15 år siden

Det virker ikke rigtigt til at nogen gider at gætte..

Billy Wilder besluttede sig for, at han ville forholde sig til at have trukket sig tilbage, og foreslog derfor Spielberg selv at instruere

Martin Scorsese mente, at det burde være en jøde, der instruerede.

Ved ikke hvad wiki siger - jeg giver ikke rigtigt syv potter pis for den side længere :)

Jeg forholder mig til et interview jeg engang hørte med Spielberg, hvor han fortæller det (og som i øvrigt står listet på IMdB under både de respektive instruktører samt filmen) :)
Gravatar

#4106 Steffan Rasmussen 15 år siden

Det må vel være Stilund til at stille et nyt spørgsmål, eller hvad?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4107 Stilund 15 år siden

giver turen videre...
Gravatar

#4108 BN 15 år siden

Stilund (4107) skrev:
giver turen videre...

Okay.

I hvilken film spiller Robert Duvall, Tommy Lee Jones og Laurence Olivier sammen?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4109 Steffan Rasmussen 15 år siden

BN (4108) skrev:
I hvilken film spiller Robert Duvall, Tommy Lee Jones og Laurence Olivier sammen?

Slog den op, og må til min skam indrømme, at jeg aldrig har hørt om den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4110 chuck 15 år siden

Heller ikke jeg.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)

Skriv ny kommentar: