Det var godt. Jeg måtte lige spekulere lidt over, om hun måske var legekammerat med et af deres børn, eller om der var et eller andet andet på spil i deres forhold :)
Nyt spørgsmål: Emma Stone slog igennem med sin dybe stemme og blå øjne i "Superbad", "Zombieland" og i år i "Easy A". En del af hendes genetiske arv kommer fra et europæisk land. Hvilket?
Nu ville det være nemt at gætte på Danmark når du nu nævner de blå øjne, men da jeg ikke har hørt hun skulle være af dansk afstamning (I modsætning til eksempelvis Scarlett Johansson og Eliza Dushku), så jeg vil gætte på norsk.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#4661 rockysds 15 år siden
#4662 mr gaijin 15 år siden
#4663 Steffan Rasmussen 15 år siden
Det var det jeg ledte efter. Claudia Schiffers mand er Matthew Vaughn, som naturligvis har instrueret Kick-ass, med Chloe Moretz som Hit-Girl.
#4664 mr gaijin 15 år siden
Nyt spørgsmål: Emma Stone slog igennem med sin dybe stemme og blå øjne i "Superbad", "Zombieland" og i år i "Easy A". En del af hendes genetiske arv kommer fra et europæisk land. Hvilket?
#4665 Steffan Rasmussen 15 år siden
#4666 mr gaijin 15 år siden
#4667 Kruse 15 år siden
#4668 mr gaijin 15 år siden
Turen går til Kruse.
#4669 rockysds 15 år siden
#4670 Kruse 15 år siden