Gravatar

#531 Slettet Bruger [3702914071] 16 år siden

Richard Gere?
Gravatar

#532 RFriis 16 år siden

Sylvester Stallone?
Gravatar

#533 MOVIE1000 16 år siden

Arnold Swardsneger tror at det staves sådan.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#534 BN 16 år siden

#531: Nope.

#533: Nope - det er hverken det rigtige svar eller staves sådan. ;-) .... (= Schwarzenegger)

#532: Jeps. ... Øv, var det virkelig så nemt? :-(
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#535 RFriis 16 år siden

#534 - Jeg vidste blot, at han blev tilbudt hovedrollen i "Beverly Hills Cop" og tænkte, at de andre roller ikke passede så tosset på ham endda :)

I anledning af premieren på "Vicky Christina Barcelona":
Woody Allen har været nomineret seks gange til en Oscar for bedste instruktør. Men for hvilke film?
Gravatar

#536 chuck 16 år siden

Bullets over Broadway
Broadway Danny Rose
Annie Hall
Hannah and Her Sisters
Crimes and Misdemeanors
Interiors
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#537 Steffan Rasmussen 16 år siden

Damn to late. Var lige i gang.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#538 Steffan Rasmussen 16 år siden

Havde det været andre end chuck der havde gættet, ville jeg have undret mig over Manhatten ikke er på listen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#539 chuck 16 år siden

Jeg er næsten 100% på de seks, og ved, at Manhattan blev forbigået. Nogle gange er akademiet bange for artsy fartsy :)
Bliver spændende og se om han nupper sin syvende nominering med VCB. Skal se den tirsdag og glæder mig som et lille barn.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#540 Steffan Rasmussen 16 år siden

Skal også afsted først på ugen. Med hvad jeg har læst om den, så lover det godt. Og så er Scarlett jo med, så ...

Skriv ny kommentar: