Gravatar

#5471 stoffer 14 år siden

Det er nemlig en eller anden fransk film. Hvis vi ikke har titlen inden i morgen må turen vel gå videre.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#5472 stoffer 14 år siden

Det er L'appartement.
Gravatar

#5473 Steffan Rasmussen 14 år siden

Hvilken fransk sproget film, af en georgisk instruktør, blev sidste år genfilmatiseret med Hollywood skuespillere?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5474 stoffer 14 år siden

The Next Three Days? Tror vist den fransk sprogede hed Alt For Min Kvinde eller noget i den dur.
Gravatar

#5475 Steffan Rasmussen 14 år siden

stoffer (5474) skrev:
The Next Three Days? Tror vist den fransk sprogede hed Alt For Min Kvinde eller noget i den dur.

Nope ... ellers et godt bud, men den originale (Pour Elle) er instrueret af Fred Cavayé, og jeg tror ikke han er georgier.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5476 Kruse 14 år siden

Det må vidst være "13 Tzameti"? Jeg mener i hvert fald at det var en georgisk instruktør.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5477 Steffan Rasmussen 14 år siden

Kruse (5476) skrev:
Det må vidst være "13 Tzameti"? Jeg mener i hvert fald at det var en georgisk instruktør.

Bingo ... Hollywood filmatiseringen hedder bare 13.
Gravatar

#5478 Kruse 14 år siden

Fremragende film i øvrigt! Altså den franske original. Remaket ser en kende skidt ud.

Nåh, jeg brænder ikke lige inde med et spørgsmål, så jeg giver turen videre :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5479 BN 14 år siden

Haps!

Nyt spørgsmål:

Under landgangen ved Omaha Beach i Steven Spielberg-filmen 'Saving Private Ryan' bliver en soldat såret og råber om hjælp, hvilket får kaptajn Miller (spillet af Tom Hanks) til at gøre et forsøg på at slæbe ham i sikkerhed. Lidt efter slår en granat ned og da Miller opdager, at soldaten er revet i to dele, så underkroppen mangler, giver han slip på den livløse krop.

Den pågældende soldat spilles af en skuespiller, som også var med i Brian De Palmas agentfilm 'Mission: Impossible'. Nævn skuespilleren eller udpeg i det mindste den rolle, som han har i 'Mission: Impossible'.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5480 Steffan Rasmussen 14 år siden

Den kan vi ikke.

Skriv ny kommentar: