Gravatar

#5481 Nicki52 14 år siden

Jeg har lige snydt. Det er der ingen der kan svarer på.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5482 BN 14 år siden

Svaret er Rolf Saxon. Jeg giver turen videre til den grimmeste af jer.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5483 Nicki52 14 år siden

Haps! Her er en let en, tror jeg.

Hvad film var Elijah Woods første?
Gravatar

#5484 Steffan Rasmussen 14 år siden

Back to the Future Part II
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5485 Nicki52 14 år siden

RIGTIGT!
Din tur, Steffan
Gravatar

#5486 Steffan Rasmussen 14 år siden

i hvilken film debuterede Glen Close?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5487 jessup 14 år siden

Fristes til at sige Tarzan(Greystoke) men den er vist fra 1984. Enten the Big chill eller Verden ifølge Garp så der er lidt hjælp hvis jeg gætter forkert - the Big Chill?
This is just until June
Gravatar

#5488 Steffan Rasmussen 14 år siden

Big chill er forkert ... Garp er rigtig.
Gravatar

#5489 jessup 14 år siden

Sidder og roder lidt rundt på IMDB og ser at Tim Blake Nelson har instrueret et par spillefilm. Jeg har ikke set nogen af dem men måske andre har - hvilken film fra 2001 har Nelson instrueret med bla. Harvey Keitel og Steve Buchemy på rollelisten?
This is just until June
Gravatar

#5490 Steffan Rasmussen 14 år siden

Jeg ved han har instrueret "O" med Julia Stiles, og mener at kunne huske den er fra deromkring, men kan hverken huske Keitel eller Buscemi fra filmen, men ikke-destomindre bliver det mit bud.

Skriv ny kommentar: