Gravatar

#5941 jessup 13 år siden

De har en tvilling

Af det nodsatte køn vist nok
This is just until June
Gravatar

#5942 rockysds 13 år siden

Ej, men seriøst. :)

"Madagascar 3" har en screen writing credit, der medførte, at jeg tog i biografen og så den. Hvilken?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5943 jessup 13 år siden

Ved jeg sørme ikke det må fanme være et spænende navn for at se den film alene af den grund.

Ved ikke hvem du respektere - Charlie Kaufman?
This is just until June
Gravatar

#5944 Steffan Rasmussen 13 år siden

rockysds (5942) skrev:
Ej, men seriøst. :)

"Madagascar 3" har en screen writing credit, der medførte, at jeg tog i biografen og så den. Hvilken?

Aaron Sorkin?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5945 rockysds 13 år siden

jessup (5943) skrev:
Ved jeg sørme ikke det må fanme være et spænende navn for at se den film alene af den grund.

Ved ikke hvem du respektere - Charlie Kaufman?
Fortryder intet, årets bedste 3'er. :)

Men nej til både Kaufman og Sorkin, omend førstnævnte ville have haft samme effekt. Vedkommende her har også været med til at skrive manuskriptet til en anden animationsfilm, der er en noget mere helstøbt succes.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5946 Steffan Rasmussen 13 år siden

mere hjælp?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5947 rockysds 13 år siden

Jeg har aldrig hverken været i Prag eller set "The Magnificent Ambersons". Men jeg har læst "The Unbearable Lightness of Being" og set still-billeder.
Gravatar

#5948 Steffan Rasmussen 13 år siden

rockysds (5947) skrev:
Jeg har aldrig hverken været i Prag eller set "The Magnificent Ambersons". Men jeg har læst "The Unbearable Lightness of Being" og set still-billeder.

He ... The Magnificient Andersons og Madagascar 3 :-)
Gravatar

#5949 rockysds 13 år siden

Vedkommende har en film i the Criterion Collection og en film på Benways top 25 for 00'erne. Som er de to film, jeg refererer i #5947. :)
Gravatar

#5950 Steffan Rasmussen 13 år siden

rockysds (5949) skrev:
Vedkommende har en film i the Criterion Collection og en film på Benways top 25 for 00'erne. Som er de to film, jeg refererer i #5947. :)

OK den var kryptisk.

Skriv ny kommentar: