Gravatar

#5951 rockysds 13 år siden

Der er tale om Noah Baumbach (og filmene Kicking and Screaming + The Squid and the Whale). Turen er fri.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5952 Steffan Rasmussen 13 år siden

rockysds (5951) skrev:
Der er tale om Noah Baumbach (og filmene Kicking and Screaming + The Squid and the Whale). Turen er fri.

Har ikke fået set nogen af dem endnu, så det var nok derfor jeg var blank :-) (Eller i hvert fald en medvirkende årsag).
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5953 Steffan Rasmussen 13 år siden

Hvilken familiemæssig sammenhæng er der mellem Jason Schwartzman og Nicolas Cage?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5954 jessup 13 år siden

Huskeren er nok ikke helt i orden men :Schwartzman er Talia Shires søn og Cage er Coppolas nevø. Hvis jeg går ud fra at det er coppola der er bindeledet gætter jeg på at de begge er nevøer til Coppola.
This is just until June
Gravatar

#5955 Steffan Rasmussen 13 år siden

jessup (5954) skrev:
Huskeren er nok ikke helt i orden men :Schwartzman er Talia Shires søn og Cage er Coppolas nevø. Hvis jeg går ud fra at det er coppola der er bindeledet gætter jeg på at de begge er nevøer til Coppola.

Du har ikke uret, men hvad gør det dem til i forhold til hinanden?
Gravatar

#5956 jessup 13 år siden

Fætre ? Er ikke så stiv i de titlet.
This is just until June
Gravatar

#5957 Steffan Rasmussen 13 år siden

jessup (5956) skrev:
Fætre? Er ikke så stiv i de titlet.

Jep ... de er fætre.
Gravatar

#5958 jessup 13 år siden

I What's up Tiger Lilly/International Secret Police: Key of Keys(en japansk spion film som Woody Allen giver en anden handling ved at forholde sig frit til den engelske synkronisering)Leder de efter en mikro i denoriginale film - hvad leder de efter i Allens version.
This is just until June
Gravatar

#5959 jessup 13 år siden

Hint:en form for pålæg.
This is just until June
Gravatar

#5960 Kisbye 13 år siden

øhhh. en spegepølse? :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: