Gravatar

#6161 MMB 12 år siden

Mit "Seriøst?" gik nu mere på, at jeg var overrasket over, at I ikke kunne svaret. Jeg synes ellers folk herinde ved så meget mærkeligt, som jeg aldrig nogensinde ville kunne gætte mig til. :P
Gravatar

#6162 Steffan Rasmussen 12 år siden

Foeller (6161) skrev:
Mit "Seriøst?" gik nu mere på, at jeg var overrasket over, at I ikke kunne svaret. Jeg synes ellers folk herinde ved så meget mærkeligt, som jeg aldrig nogensinde ville kunne gætte mig til. :P

Det man selv synes er nemt, er ofte svært for andre. Det er en af grundene til at det er svært at lave en god filmquiz.

Det sagt, hvis Michael Andersen havde set spørgsmålet, ville han selvfølgelig have kunnet svare på det.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6163 MMB 12 år siden

BN svarer ikke, så turen er åben.
Gravatar

#6164 BN 12 år siden

Foeller (6163) skrev:
BN svarer ikke, så turen er åben.

Nix. Jeg tager turen. Der var trods alt først igår at jeg fik den.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6165 BN 12 år siden

Nå, jeg giver alligevel turen videre ... jeg er blevet opslugt af min top 200, hvilket faktisk er en god ting.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6166 Steffan Rasmussen 12 år siden

I hvilke tre film spiller William H. Macy sammen med Philip Seymour Hoffman?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6167 MMB 12 år siden

Magnolia og Boogie Nights
Gravatar

#6168 Steffan Rasmussen 12 år siden

Foeller (6167) skrev:
Magnolia og Boogie Nights

Er de to nemme. Så mangler vi den svære.
Gravatar

#6169 jessup 12 år siden

Den er nu ikke så svær - State and main.
This is just until June
Gravatar

#6170 MMB 12 år siden

Så tager jeg næste tur, og den bliver nok semisvær.

Gennem tiderne er der i alt 5 mexicanske skuespillere og skuespillerinder, som har været nomineret til en Oscar. Hvilke 5 mexicanere er dette?

Skriv ny kommentar: