Gravatar

#6171 jessup 12 år siden

Så tager jeg en af de halvsvære (mon ikke)Anthony quinn.
This is just until June
Gravatar

#6172 MMB 12 år siden

Anthony Quinn er naturligvis korrekt. :)
Gravatar

#6173 Steffan Rasmussen 12 år siden

Salma Hayek?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6174 MMB 12 år siden

Korrekt! :)
Gravatar

#6175 MMB 12 år siden

Noget siger mig, at der ikke vil komme masser af bud ind på resten, så jeg kommer med nogle hints:
Anthony Quinn - jessup
Salma Hayek - Steffan Rasmussen

Skuespiller/skuespillerinde nummer 3 - har været med i en del westerns - bl.a. High Noon
Skuespiller/skuespillerinde nummer 4 - blev Oscar-nomineret i en film instrueret af en mexicaner
Skuespiller/skuespillerinde nummer 5 - blev Oscar-nomineret for mindre end 5 år siden.
Gravatar

#6176 jessup 12 år siden

Nr. 3 havde jeg gættet men navnet er væk.
This is just until June
Gravatar

#6177 MMB 12 år siden

Du kan jo evt. hjælpe de andre med oplysninger om kønnet på skuespilleren og hvilke film vedkommende har været med i. Ved mindre du altså tror på, du kommer i tanke om navnet senere. :)
Gravatar

#6178 jessup 12 år siden

Foeller (6177) skrev:
Du kan jo evt. hjælpe de andre med oplysninger om kønnet på skuespilleren og hvilke film vedkommende har været med i. Ved mindre du altså tror på, du kommer i tanke om navnet senere. :)

Jeg kender hende (det er en hunkønnet:)umiddelbart bare for den film (selvom jeg nok har set flere med hende)men hun har nok indgået et dokumentar program jeg har set.
This is just until June
Gravatar

#6179 Steffan Rasmussen 12 år siden

Femmeren er for Babel (den ældre nanny med børnene i ørkenen) Kan ikke huske hvad hun hedder.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6180 Steffan Rasmussen 12 år siden

Foeller (6174) skrev:
Korrekt! :)

For Frida, ikke?

Skriv ny kommentar: