Noget siger mig, at der ikke vil komme masser af bud ind på resten, så jeg kommer med nogle hints: Anthony Quinn - jessup Salma Hayek - Steffan Rasmussen
Skuespiller/skuespillerinde nummer 3 - har været med i en del westerns - bl.a. High Noon Skuespiller/skuespillerinde nummer 4 - blev Oscar-nomineret i en film instrueret af en mexicaner Skuespiller/skuespillerinde nummer 5 - blev Oscar-nomineret for mindre end 5 år siden.
Du kan jo evt. hjælpe de andre med oplysninger om kønnet på skuespilleren og hvilke film vedkommende har været med i. Ved mindre du altså tror på, du kommer i tanke om navnet senere. :)
Du kan jo evt. hjælpe de andre med oplysninger om kønnet på skuespilleren og hvilke film vedkommende har været med i. Ved mindre du altså tror på, du kommer i tanke om navnet senere. :)
Jeg kender hende (det er en hunkønnet:)umiddelbart bare for den film (selvom jeg nok har set flere med hende)men hun har nok indgået et dokumentar program jeg har set.
#6171 jessup 12 år siden
#6172 MMB 12 år siden
#6173 Steffan Rasmussen 12 år siden
#6174 MMB 12 år siden
#6175 MMB 12 år siden
Anthony Quinn - jessup
Salma Hayek - Steffan Rasmussen
Skuespiller/skuespillerinde nummer 3 - har været med i en del westerns - bl.a. High Noon
Skuespiller/skuespillerinde nummer 4 - blev Oscar-nomineret i en film instrueret af en mexicaner
Skuespiller/skuespillerinde nummer 5 - blev Oscar-nomineret for mindre end 5 år siden.
#6176 jessup 12 år siden
#6177 MMB 12 år siden
#6178 jessup 12 år siden
Jeg kender hende (det er en hunkønnet:)umiddelbart bare for den film (selvom jeg nok har set flere med hende)men hun har nok indgået et dokumentar program jeg har set.
#6179 Steffan Rasmussen 12 år siden
#6180 Steffan Rasmussen 12 år siden
For Frida, ikke?