Jeg kan bestemt anbefale en af Quinns tidligere film the Ox bow incident (med henry fonda) som er en sags forløber for 12 vrede mænd men sat i western genren.
Jeg har snydt med hende fra High Noon og navnet ville jeg aldrig været kommet frem til.
Anthony Quinn (Viva Zapata!, Just for Life, Wild Is the Wind, Alexis Zorbas) - jessup Salma Hayek (Frida) - Steffan Rasmussen XXX XXX (Babel) - Steffan Rasmussen
Skuespiller/skuespillerinde nummer 3 - har været med i en del westerns - bl.a. High Noon og blev nomineret i kategorien Bedste kvindelige birolle Skuespiller/skuespillerinde nummer 5 - blev Oscar-nomineret for mindre end 3 år siden i kategorien Bedste mandlige hovedrolle.
Skuespillerinde nummer 3 - har været med i en del westerns - bl.a. High Noon og blev nomineret i kategorien Bedste kvindelige birolle for sin præstation i Broken Lance. Skuespiller nummer 5 - blev Oscar-nomineret i år i kategorien Bedste mandlige hovedrolle!
Skuespillerinde nummer 3 - har været med i en del westerns - bl.a. High Noon og blev nomineret i kategorien Bedste kvindelige birolle for sin præstation i Broken Lance. Skuespiller nummer 5 - blev Oscar-nomineret i år i kategorien Bedste mandlige hovedrolle!
Damian Bachir eller noget i den retning. Kom ud af ingenting i en film jeg ikke kan huske titlen på.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#6181 MMB 12 år siden
Begge er korrekt, selvom det kunne være rart med et navn på Babel skuespillerinden! :)
#6182 MMB 12 år siden
Salma Hayek (Frida) - Steffan Rasmussen
XXX XXX (Babel) - Steffan Rasmussen
#6183 Steffan Rasmussen 12 år siden
Kan kun huske navnet på japaneren der også fik en nominering (Rinko Kikuchi), men det hjælper jo ikke synderligt :-)
#6184 jessup 12 år siden
Jeg har snydt med hende fra High Noon og navnet ville jeg aldrig været kommet frem til.
#6185 MMB 12 år siden
Hov! Jeg kom til at skrive noget forkert. Det er 4'eren, som der er Babel-skuespilleren! Hun blev nomineret for Babel for 5,5 år siden!
Men for lige at hjælpe yderligere med 5'eren, så kan jeg sige, at det er mindre end 3 år siden, at vedkommende fik en Oscar-nominering der!
#6186 MMB 12 år siden
Skuespiller/skuespillerinde nummer 3 - har været med i en del westerns - bl.a. High Noon og blev nomineret i kategorien Bedste kvindelige birolle
Skuespiller/skuespillerinde nummer 5 - blev Oscar-nomineret for mindre end 3 år siden i kategorien Bedste mandlige hovedrolle.
#6187 MMB 12 år siden
Skuespiller nummer 5 - blev Oscar-nomineret i år i kategorien Bedste mandlige hovedrolle!
#6188 Steffan Rasmussen 12 år siden
Damian Bachir eller noget i den retning. Kom ud af ingenting i en film jeg ikke kan huske titlen på.
#6189 MMB 12 år siden
De sidste personer var Katy Jurado for Broken Lance og Adriana Barraza for Babel!
Steffan Rasmussen fik 2,5 point (du får et halvt point for Babel)
jessup fik 1 point
Steffan Rasmussen får turen!
#6190 Steffan Rasmussen 12 år siden