1. The Shawshank Redemption (988,017) - Kruse 2. The Dark Knight (962,680) - Kruse 3. Inception (775,755) - Waldca 4. Pulp Fiction (768,221) - Kruse 5. Fight Club (751,489) - Waldca 6. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (728,856) - Waldca 7. The Matrix (712,176) - Waldca 8. The Lord of the Rings: The Return of the King (704,522) - Waldca 9. The Godfather (700,411) - Kruse 10. Forest Gump (651,851) - SublimeKen
Waldca tager turen
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Jeg har en gammel film på VHS hvor Kevin Spacey har en forholdsvis sjov mindre rolle som tyv.(Ja, jeg har stadig de gamle VHS film som jeg ikke har fået købt på DVD/Blu-Ray endnu)
Ved ikke om det er hans første, men det er i hvert fald tidligt i hans karriere. Den hedder Heartburn og har Meryl Streep og Jack Nicholson i de bærende hovedroller. Ikke verdens bedste film, synes faktisk at Spacey's cameo var lidt et højdepunkt i en ellers ret kedelig film...
Har ikke læst alle 132 sider her, så ved ikke om spørgsmålet allerede har været oppe. Hvis ikke, får i lige en nem en her.
Nævn de 4 fiktions film som Billy Crystal og Robin Williams har optrådt i sammen. Og det er altså fiktions film, for de har nemlig også optrådt i en dokumentar(Samt en masse Tv-Shows) sammen som jeg vælger ikke at inkludere her.
Har ikke læst alle 132 sider her, så ved ikke om spørgsmålet allerede har været oppe. Hvis ikke, får i lige en nem en her.
Nævn de 4 fiktions film som Billy Crystal og Robin Williams har optrådt i sammen. Og det er altså fiktions film, for de har nemlig også optrådt i en dokumentar(Samt en masse Tv-Shows) sammen som jeg vælger ikke at inkludere her.
Det var bare en bemærkning og ikke en "følg lige med makker" :).
Jeg kan ærligt sige at jeg hverken har set spørgsmålet eller svaret før, da jeg kun har læst nogle af de første sider også sprang til sidste side da jeg ikke orkede at læse alle siderne.
#6591 Steffan Rasmussen 12 år siden
Bingo
#6592 Steffan Rasmussen 12 år siden
2. The Dark Knight (962,680) - Kruse
3. Inception (775,755) - Waldca
4. Pulp Fiction (768,221) - Kruse
5. Fight Club (751,489) - Waldca
6. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (728,856) - Waldca
7. The Matrix (712,176) - Waldca
8. The Lord of the Rings: The Return of the King (704,522) - Waldca
9. The Godfather (700,411) - Kruse
10. Forest Gump (651,851) - SublimeKen
Waldca tager turen
#6593 Waldca 12 år siden
#6594 SublimeKen 12 år siden
Ved ikke om det er hans første, men det er i hvert fald tidligt i hans karriere. Den hedder Heartburn og har Meryl Streep og Jack Nicholson i de bærende hovedroller. Ikke verdens bedste film, synes faktisk at Spacey's cameo var lidt et højdepunkt i en ellers ret kedelig film...
Er det den?
#6595 Waldca 12 år siden
Turen er din.
#6596 jessup 12 år siden
Det spørgsmål har jeg også stillet en gang.
#6597 SublimeKen 12 år siden
#6598 jessup 12 år siden
Det var bare en bemærkning og ikke en "følg lige med makker" :).
Reconrruction harry
#6599 SublimeKen 12 år siden
Er det så ugyldigt?
Jeg kan ærligt sige at jeg hverken har set spørgsmålet eller svaret før, da jeg kun har læst nogle af de første sider også sprang til sidste side da jeg ikke orkede at læse alle siderne.
#6600 jessup 12 år siden