Gravatar

#6601 SublimeKen 12 år siden

jessup (6598) skrev:
SublimeKen (6597) skrev:
Ok.

Har ikke læst alle 132 sider her, så ved ikke om spørgsmålet allerede har været oppe. Hvis ikke, får i lige en nem en her.

Nævn de 4 fiktions film som Billy Crystal og Robin Williams har optrådt i sammen. Og det er altså fiktions film, for de har nemlig også optrådt i en dokumentar(Samt en masse Tv-Shows) sammen som jeg vælger ikke at inkludere her.

Det var bare en bemærkning og ikke en "følg lige med makker" :).

Hehe... At jeg skrev "ved ikke om spørgsmålet allerede har været oppe", var meget tilfældigt... Jeg hentydede til Billy Crystal og Robin Williams spørgsmålet. Da jeg så postede den, så jeg dit indlæg, men det var ikke et svar til dit indlæg. Det var min anden besked dog :)
Gravatar

#6602 SublimeKen 12 år siden

jessup (6598) skrev:
Reconrruction harry

Bingo... Det var en!

Eller den hedder godt nok Deconstructing Harry.. Men jeg lader den passere ;)
Gravatar

#6603 SublimeKen 12 år siden

Hmm... troede den var nem? Har folk bare ikke tid eller kan de ikke huske titlerne?

Jeg kan komme med et par hints. Kun en af filmene har Billy Crystal og Robin Williams i hovedrollerne... De sidste to kan næsten siges og være cameos, lidt ligesom i Deconstructing Harry.

Og den ene af filmene er kun en Tv-film hvor den ene af de to kun lægger stemme til en karakter, mens den anden ses rigtigt i filmen.

Håber det blev nemmere :)
Gravatar

#6604 Waldca 12 år siden

Hamlet
Gravatar

#6605 SublimeKen 12 år siden

Waldca (6604) skrev:
Hamlet

Korrekt, det var 2.

Hamlet
Deconstructing Harry
Gravatar

#6606 jessup 12 år siden

Jeg ved ikke hvad den hedder men hvor de begge er fædre og er i tvivl hvem der er far til en knægt.
This is just until June
Gravatar

#6607 SublimeKen 12 år siden

jessup (6606) skrev:
Jeg ved ikke hvad den hedder men hvor de begge er fædre og er i tvivl hvem der er far til en knægt.

Med tanke på hvor død en drejning quizzen har taget, tror jeg det er det tætteste vi kommer på et korrekt svar. Da du har ét korrekt svar, plus en korrekt beskrivelse(Som er det tætteste vi er kommet de sidste 5 dage) får du turen Jessup.

Fyi, filmen hed Fathers Day eller Vi er din far på dansk og kørte meget på TV3 for en del år siden og Tv-filmen hed In Search of Dr. Seuss... Det undrer mig ikke at folk ikke kunne svare på dem, da de var ret ringe begge to.
Gravatar

#6608 jessup 12 år siden

Nævn 4 film med Fairuza Balk fr 90 erne.
This is just until June
Gravatar

#6609 Steffan Rasmussen 12 år siden

Høh ... det var værre.

The Craft
Teaching Mrs. Tingle
The Faculty

Og jeg er kun sikker på hun er med i den første :-P Og den kan godt være fra 00'erne.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6610 Åkepool 12 år siden

Jeg kan ikke lige huske hvilket årstal "American History X" er fra, men er den fra 90'erne, så den.

So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: