Gravatar

#6611 jessup 12 år siden

The Craft og American history X er rigtige.
This is just until June
Gravatar

#6612 jessup 12 år siden

Hint: hun spillede en af hovedeollerne i et komedie blockbuster fra 1998. Den omsatte femte mest i usa det år.
This is just until June
Gravatar

#6613 Stilund 12 år siden

There's something about Mary?
Gravatar

#6614 cans 12 år siden

Das Wasserjunge
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#6615 Waldca 12 år siden

The Waterboy
Gravatar

#6616 jessup 12 år siden

cans (6614) skrev:
Das Wasserjunge

Jep efter Boxoffice mojo er det den sportskomedie ikke rettet mod børn som har omsat mest nogensinde.
Mon ikke cans,steffan eller Åkepol kan finde på en mere for sejren?

En anden kunne være den med Andy Garcia fra 1995 med også Steve Buchemi på rollelisten.

This is just until June
Gravatar

#6617 jessup 12 år siden

Cans,steffan og Åkepol den der først melder sig har turen. Andre fil med hende fra 90 erne der er værd at nævne af den ene eller anden årsag: Things to do in Denver when you are dead, gas food lodging, the island of dr, moreau og imaginary crimes.
This is just until June
Gravatar

#6618 Steffan Rasmussen 12 år siden

Hvilken Oscarvinder medvirker i Niels Arden Oplevs Dead Man Down?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6619 BN 12 år siden

Det er sikkert snyd at kigge rollelisten igennem, men det gjorde jeg - og svaret var nemt. Det kræver bare, at man ved, at vedkommende er med i filmen. Og det vidste jeg ikke.

Men quizzen skal vel være baseret på ren, hukommelsesbaseret viden? (Altså at jeg forud for dit spørgsmål enten var stødt på den pågældende oplysning eller havde set filmen.)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#6620 Skeloboy 12 år siden

#6619 - ja, det er snyd at bruge nogen form for hjælpemidler...men så starter man jo med et svært spørgsmål, og kommer med hints efterhånden.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: