I 1989 spillede Nicole Kidman og Sam Neill sammen i filmen 'Dead Calm' (dansk titel: 'Døden ombord'). Filmen var instrueret af Phillip Noyce ('Patriot Games').
Men hvilken anden og langt mere berømt instruktør indspillede en del år tidligere samme historie, men droppede hele projektet på et tidspunkt, hvor han faktisk kun manglede at skyde en eller to scener til filmen?
Overhovedet ikke indtil for nogle år siden - jeg hjalp en gymnasieveninde med at finde Orson Welles research til en opgave på et tidspunkt - derfor kunne jeg huske det :) Vi skulle skrive om forskellige filminstruktørers indflydelse på forskellige filmgenrer gennem årene. Jeg ville have valgt Spielberg eller Hitchcock men de blev begge snuppet :( Men så "fandt" jeg Ed Wood, og det var jo et fantastisk oplagt emne ;P
Kommer lige med et spørgsmål snart.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
OK, vi bliver ved Orson Welles. Han blev engang bedt om at være vært for et berømt tv-program, men det blev aldrig til noget da han forlangte for mange penge. Hvilket program var det?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#651 chuck 15 år siden
#652 BN 15 år siden
Men hvilken anden og langt mere berømt instruktør indspillede en del år tidligere samme historie, men droppede hele projektet på et tidspunkt, hvor han faktisk kun manglede at skyde en eller to scener til filmen?
#653 wimmie 15 år siden
#654 BN 15 år siden
Godt gået! :-)
Du må lige godt være noget af en Orson Welles-kender, siden du kunne svare på dét.
#655 wimmie 15 år siden
Vi skulle skrive om forskellige filminstruktørers indflydelse på forskellige filmgenrer gennem årene. Jeg ville have valgt Spielberg eller Hitchcock men de blev begge snuppet :(
Men så "fandt" jeg Ed Wood, og det var jo et fantastisk oplagt emne ;P
Kommer lige med et spørgsmål snart.
#656 wimmie 15 år siden
Han blev engang bedt om at være vært for et berømt tv-program, men det blev aldrig til noget da han forlangte for mange penge.
Hvilket program var det?
#657 Steffan Rasmussen 15 år siden
#658 wimmie 15 år siden
#659 Steffan Rasmussen 15 år siden
#660 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden