Vi har Steve Buscemi (eller hvo'en han lige staves)
Der har spillet karakteren Dwight i afsnittet hvor de låner lidt fra Dog day Afternoon og i afsnittet med Homer der synger om hvor glad han er for at gå, møder han Steve B. som sig selv, og Homer spørger ham om han ikke var ham.... Fargo Spoiler!!!
Der røg i den der woodchipper I Fargo
Så har vi Dan Castanelata, der self. er Homer, men som også er med i et afsnit hvor The Simpsons Besøger Fox Studios, det er afsnittet hvor The Simpsons Laver Wife Swap så vidt jeg husker.
Albert Brooks har spillet sig selv flere gange, et afsnit hvor Flanders forstiller sig den grufulde fremtid, hvis han flytter til hollywood med hende skuespilleren (i historien hvor de låner heftigt fra Notting Hill)
Og Albert Brooks har jo spillet Jacques, bowler instruktøren der lægger hårdt an på Marge.
Elisabeth Taylor "spiller" Maggie da hun siger hendes første Ord daddy, og hun har spillet med i krustys comeback speciel, hvor hun afslår at komme med i hans show.
Hvis den er for weak 8-) så har vi Joe Mantegna aka. Fat Tony, der spiller sig selv i slutningen af Historien hvor bart bliver Buddreng(bartender for Fat Tony.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Glemte lige Albert Brooks spiller jo også den fantastisk Hank Scorpio, nok verdens bedste Chef man ku ønske sig.. hvis lige man ser borte fra hans drøm om at overtage verden.. nej vent strike that han er den bedste chef.
Steve Buscemi, Joe Mantegna, Liz Taylor og Dan Castellaneta er alle godtagede. Albert Brooks har, så vidt jeg ved (og jeg kan heller finde noget på nettet, der bekræfter det), aldrig lagt spillet sig selv.
Derudover har Susan Sarandon (sig selv + balletlærer), Alec Baldwin (sig selv + søko-elsker) og ikke mindst Mark Hamill (som foruden sig selv spillede lederen på bodyguardskolen) både spillet sig selv og en fiktiv rolle.
#771 elwood 15 år siden
Er det fra serien The Simpsons eller skal der hentydes til film de har været med i ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#772 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden
#773 elwood 15 år siden
Vi har Steve Buscemi (eller hvo'en han lige staves)
Der har spillet karakteren Dwight i afsnittet hvor de låner lidt fra Dog day Afternoon
og i afsnittet med Homer der synger om hvor glad han er for at gå, møder han Steve B. som sig selv, og Homer spørger ham om han ikke var ham.... Fargo Spoiler!!!
Så har vi Dan Castanelata, der self. er Homer, men som også er med i et afsnit hvor The Simpsons Besøger Fox Studios, det er afsnittet hvor The Simpsons Laver Wife Swap så vidt jeg husker.
Albert Brooks har spillet sig selv flere gange, et afsnit hvor Flanders forstiller sig den grufulde fremtid, hvis han flytter til hollywood med hende skuespilleren (i historien hvor de låner heftigt fra Notting Hill)
Og Albert Brooks har jo spillet Jacques, bowler instruktøren der lægger hårdt an på Marge.
Elisabeth Taylor "spiller" Maggie da hun siger hendes første Ord daddy, og hun har spillet med i krustys comeback speciel, hvor hun afslår at komme med i hans show.
Hvis den er for weak 8-) så har vi Joe Mantegna aka. Fat Tony, der spiller sig selv i slutningen af Historien hvor bart bliver Buddreng(bartender for Fat Tony.
#774 Skeloboy 15 år siden
#775 elwood 15 år siden
Hehe ja jeg får også og vide tit at jeg ser for meget The Simpsons 8-)
#776 Slettet Bruger [3702914071] 15 år siden
Derudover har Susan Sarandon (sig selv + balletlærer), Alec Baldwin (sig selv + søko-elsker) og ikke mindst Mark Hamill (som foruden sig selv spillede lederen på bodyguardskolen) både spillet sig selv og en fiktiv rolle.
Med fire rigtige tager du serven.
#777 elwood 15 år siden
Og han er med i de omtalte afsnit har tjekket.
Men ok vi går videre.
Vi tager en nem en så.
Hvad er Mark Hamills andet navn i Jay And silent bob strikes back ?
#778 lagoni 15 år siden
#779 elwood 15 år siden
Poor Jay...
#780 lagoni 15 år siden