#9 - Jeg har aldrig set mini-serien, men min drøm er også nærmere, at de vil lave en rigtig storfilm ud af det, for historien har så usandsynligt meget potentiale.
#2 - Frauds (1993) har på en måde taget plottet fra The Dice Man (1971), jeg har ikke læst bogen, men ud fra din beskrivelse kunne jeg da kende, den ikke ret vellykket film, Frauds, eller Hvem snyder Hvem som den så klassisk hedder på dansk. :)
Jeg er også Stephen King fan - og mit drømme filmprojekt må være en filmatisering af Kings "Dark Tower" serie. Det ville dog nok kræve mindst 3 film hvis man bare tilnærmelsesvis skal komme rundt om hele historien.
I øvrigt er en anden af mine King favoritter "The Talisman" jo i støbeskeen i øjeblikket. Den ser jeg også frem til.
____________________________ Stefan - <a href=http://www.silverscreen.dk target=_blank>Silverscreen.dk</a>
#13 - Jeg har lige modtaget de 4 første bøger af Dark Tower serien og jeg glæder mig også enormt til dem. Efter at have læst dem alle håber jeg også på, at jeg vil se utrolig meget frem til en omfattende filmatisering! :)
Vejen til Jerusalem, Tempelridderen, Riget ved vejens ende er bøger der BURDE filmatiseres. Men det sker nok aldrig da produktionsomkostningerne ville være enorme. Desværre!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#4 Så sandt, så sandt :) Det er en virkelig god bog, og jeg har da også læst den et par gange.
Jeg er jo vild med Hulebjørnens Klan....Hestenes dal kan også anbefales. De fleste bøger af John Grisham er også gode og så er der også lige Forrest Gump. -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#11 ks 21 år siden
#12 filmz-712 21 år siden
#13 filmz-silverscreen 21 år siden
I øvrigt er en anden af mine King favoritter "The Talisman" jo i støbeskeen i øjeblikket. Den ser jeg også frem til.
Stefan - <a href=http://www.silverscreen.dk target=_blank>Silverscreen.dk</a>
#14 ks 21 år siden
#15 elwood 21 år siden
Det nok min favorit bog, selve universet og alle de fede beskrivelser af livet som det er i den, de forskellige karakter og deres væremåde.
Den er jo ved at blive filmatiseret, men jeg tror det er en svær en at filmatisere, men så igen det var der jo også mange der sagde om LOTR i sin tid.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 Kalle Ferm 21 år siden
#17 filmz-Asta 21 år siden
Jeg er jo vild med Hulebjørnens Klan....Hestenes dal kan også anbefales. De fleste bøger af John Grisham er også gode og så er der også lige Forrest Gump.
-
#18 Morbid 21 år siden
#19 21 år siden
#20 elwood 21 år siden
Der er lavet en britisk serie over den, men ikke en film, den er nemlig undervejs.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"