I har det rigtig sjovt. Det er godt. Det hele er bare den rene afskrift.
Yoda (3) skrev:
Nu er jeg på ingen måde fan af skinken Nynne
Hahahahahahahahahahahaha! Synes faktisk bogen kan være trættende. Nu skal jeg igang med toeren. Grunden til jeg læser bogen, er fordi filmen og serien var så sjov. Så må bogen også. Men der er godt langt imellem bogen og filmen. Kun nogen få ting er taget fra bogen. De andre er selv fundet på.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Det må være bunden af danske TV-serier, de absolut største stinkere...og jaja, der er masser af andet, der ikke er godt, men de fire, de slår alt i dårlig TV-serie
#11 HonoDelLoce 14 år siden
Hvor helvede er Godfather VS Scarface ?????
#12 elwood 14 år siden
Say hello to my little friend!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Nicki52 14 år siden
Hahahahahahahahahahahaha! Synes faktisk bogen kan være trættende. Nu skal jeg igang med toeren. Grunden til jeg læser bogen, er fordi filmen og serien var så sjov. Så må bogen også. Men der er godt langt imellem bogen og filmen. Kun nogen få ting er taget fra bogen. De andre er selv fundet på.
#14 Skeloboy 14 år siden
#15 Yoda 14 år siden
Helt og aldeles enig!
#16 Skeloboy 14 år siden
Madsen & Co.
Nikolaj og Julie
Hvide Løgne
Det må være bunden af danske TV-serier, de absolut største stinkere...og jaja, der er masser af andet, der ikke er godt, men de fire, de slår alt i dårlig TV-serie
#17 Yoda 14 år siden
"Hvide løgne" gav mig røde knopper! Det utrolige er, at serien nåede intet mindre end 447 episoder!
Jeg vil i øvrigt føje "2900 Happiness" til din liste over danske skodserier.
#18 Skeloboy 14 år siden
Men den er bestemt ikke god
#19 Yoda 14 år siden
Vi må alle bekende os til guilty pleasures. ;-)
#20 Skeloboy 14 år siden