Gravatar

#11 HonoDelLoce 14 år siden

Enten må det være fordi hun ikke har set den, ellers har hun da verdens værste filmsmag..

Hvor helvede er Godfather VS Scarface ?????
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12 elwood 14 år siden

Just when I thought I was out... she pull me back in.

Say hello to my little friend!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 Nicki52 14 år siden

I har det rigtig sjovt. Det er godt. Det hele er bare den rene afskrift.

Yoda (3) skrev:
Nu er jeg på ingen måde fan af skinken Nynne

Hahahahahahahahahahahaha! Synes faktisk bogen kan være trættende. Nu skal jeg igang med toeren. Grunden til jeg læser bogen, er fordi filmen og serien var så sjov. Så må bogen også. Men der er godt langt imellem bogen og filmen. Kun nogen få ting er taget fra bogen. De andre er selv fundet på.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#14 Skeloboy 14 år siden

Har set meget lidt af Nynne, og det var godt nok ringe...meget, meget, meget ringe...faktisk noget af det argeste danske tv-serie, jeg har set...
Gravatar

#15 Yoda 14 år siden

Skeloboy (14) skrev:
Har set meget lidt af Nynne, og det var godt nok ringe...meget, meget, meget ringe...faktisk noget af det argeste danske tv-serie, jeg har set...

Helt og aldeles enig!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#16 Skeloboy 14 år siden

Nynne
Madsen & Co.
Nikolaj og Julie
Hvide Løgne

Det må være bunden af danske TV-serier, de absolut største stinkere...og jaja, der er masser af andet, der ikke er godt, men de fire, de slår alt i dårlig TV-serie
Gravatar

#17 Yoda 14 år siden

"Hvide løgne" gav mig røde knopper! Det utrolige er, at serien nåede intet mindre end 447 episoder!

Jeg vil i øvrigt føje "2900 Happiness" til din liste over danske skodserier.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#18 Skeloboy 14 år siden

#17 - hmm...tjo, begyndte faktisk at følge lidt med i 2900...:)

Men den er bestemt ikke god
Gravatar

#19 Yoda 14 år siden

Vi må alle bekende os til guilty pleasures. ;-)
Gravatar

#20 Skeloboy 14 år siden

#19 - hehe, ved nu ikke om det er en guilty pleasure...men kunne da godt finde på at følge med i en genudsendelse :)

Skriv ny kommentar: