Nynne Madsen & Co. Nikolaj og Julie Hvide Løgne Det må være bunden af danske TV-serier, de absolut største stinkere...og jaja, der er masser af andet, der ikke er godt, men de fire, de slår alt i dårlig TV-serie
Jeg ikke alene støtter dit udsang, men vil til en hver tid skrive under på en underskriftsindsamling !
Nynne Madsen & Co. Nikolaj og Julie Hvide Løgne Det må være bunden af danske TV-serier, de absolut største stinkere...og jaja, der er masser af andet, der ikke er godt, men de fire, de slår alt i dårlig TV-serie
Jeg ikke alene støtter dit udsang, men vil til en hver tid skrive under på en underskriftsindsamling !
#26 - Vel er det ej. Nynne (og de andre nævnte serier) er dårligt håndværk. Det svarer lidt til en tømrer der smækker en mur op skævt. Det kan godt være at du og jeg ikke kan se at den er dårligt sat op, men der er immervæk stadig tale om et dårligt udført stykke arbejde.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#21 Kiksmann 14 år siden
#22 BN 14 år siden
Me, too!
#23 Nicki52 14 år siden
Smag og behag!
#24 BN 14 år siden
Afsmag og ubehag.
#25 Yoda 14 år siden
#26 Nicki52 14 år siden
Ja, men det er jo sandt.
#27 Muldgraver 14 år siden
Mange, mange tak... mange, mange, mange, mange tak.
#28 stoffer 14 år siden
#29 Nicki52 14 år siden
#30 Bony 14 år siden
Det kan gøres med to ord. Peter Mygind.