Jeg snakker lige med gi-jones her i løbet af ugen, og finder ud af de nærmere detaljer, når han lige er kommet sig over sin "hesteforbi" men ja vi har 3 pladser så hvis vi siger to af dem er reseveret til cyberzed og dyg, så har vi en tilbage i Århus bussen.
desværre dyg, du må lige klare dig selv i dag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er dybt skuffet! Men i sidste ende går det sgu nok hurtigere med flyet alligevel, også selvom jeg skal sidde og sove 3 timer i Riga.. og nu er billetterne også betalt :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg må desværre meddele at jeg ikke kommer alligevel :S Det har dog ikke noget at gøre med at min evige drikke buddy har forrådt mig. Jeg er så stresset for tiden da jeg ikke rigtig har haft nogle sommerferie da jeg har brugt det meste af min tid på dtu, da jeg så oven i er blevet syg hjælper heller ikke på det. Så jeg har bare brug for en weekend på sofaen uden nogen som helst planer. Jeg håber i ville kunne forstå det og vi ses jo nok en anden god gang :)
Jeg vil gerne, men bange for at jeg vil være en outsider mht. alder og filmviden. Det kan være I får et helt andet indtryk af mig i virkeligheden. Det kan vi ikke ha'.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#91 dyg 13 år siden
Og hvis i lige kører forbi Vilnius nu, så sidder jeg ved Gate A12 og kunne godt bruge et lift til Århus ;)
#92 elwood 13 år siden
desværre dyg, du må lige klare dig selv i dag 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#93 gi-jones 13 år siden
#94 dyg 13 år siden
#95 wimmie 13 år siden
#96 gi-jones 13 år siden
#97 elwood 13 år siden
Eller også bruges den blot til armplads 8-)
Ps. ang. heste, det er noget værre Pis!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#98 cyberzed 13 år siden
#99 Wangsgaard 13 år siden
#100 Nicki52 13 år siden