Jeg lægger gerne hus til lidt filmhyggeaften igen - selvom jeg bor ude på landet ;) Jeg tænker omkring 10 stykker (udover mig selv og evt. Husbonden) hvis vi skal sidde nogenlunde komfortabelt og jeg ikke skal ud og skaffe en masse ekstra stole und so weiter :)
Jeg bor på Fyn - nær Assens - der går desværre ikke tog, men det er let at komme hertil med bil ;) Og der kører også bus fra Odense og Middelfart - ellers kan vi sikkert sagtens arrangere noget fælleskørsel eller afhentning fra én eller anden banegård. En hel del af her har jo været her før ;)
Skriv lidt hvis det har interesse og evt. hvornår, så kan vi arrangere lidt videre derfra. Jeg har ferie hele uge 29 og 30 hvis det ikke behøver at være en lørdag - ellers har jeg planer fredag den 22. juli, lørdag den 23. juli og 26. august.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1 wimmie 13 år siden
Jeg tænker omkring 10 stykker (udover mig selv og evt. Husbonden) hvis vi skal sidde nogenlunde komfortabelt og jeg ikke skal ud og skaffe en masse ekstra stole und so weiter :)
Jeg bor på Fyn - nær Assens - der går desværre ikke tog, men det er let at komme hertil med bil ;)
Og der kører også bus fra Odense og Middelfart - ellers kan vi sikkert sagtens arrangere noget fælleskørsel eller afhentning fra én eller anden banegård.
En hel del af her har jo været her før ;)
Skriv lidt hvis det har interesse og evt. hvornår, så kan vi arrangere lidt videre derfra.
Jeg har ferie hele uge 29 og 30 hvis det ikke behøver at være en lørdag - ellers har jeg planer fredag den 22. juli, lørdag den 23. juli og 26. august.
#2 Collateral 13 år siden
#3 Kruse 13 år siden
Jeg er dog på noget ferie fra d. 24 juli til d. 29. juli.
#4 Skeloboy 13 år siden
#5 Popeye 13 år siden
#6 gi-jones 13 år siden
#7 wimmie 13 år siden
#8 Bruce 13 år siden
Jeg kan ikke den dag. Hvad dag er det?
#9 Wangsgaard 13 år siden
#10 Kruse 13 år siden
Jeg tror sagtens at jeg kan på disse datoer :)