Gravatar

#11 wimmie 13 år siden

Popeye (5) skrev:
Skal I se Transformers 1, 2 og 3 ?

Ikke i mit hus :p

Så skulle man smide én af dem på for at få samme form for underholdning som da 2012 blev smidt på hos Misuma :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12 Bony 13 år siden

Wangsgaard (9) skrev:
Jeg er også frisk, dog hvis det skal være en weekend kan jeg kun i august :)

Det er du sgu' altid. ;)

Hvis der bliver noget fælles kørsel i bil fra Sjælland af, så er jeg også klar. Jeg har hørt at gravide spiser flere Snøfler end ikke-gravide, så jeg skal IKKE gå glip af et potentielt ædegilde.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#13 wimmie 13 år siden

Bony (12) skrev:
Det er du sgu' altid. ;)

Hvis der bliver noget fælles kørsel i bil fra Sjælland af, så er jeg også klar. Jeg har hørt at gravide spiser flere Snøfler end ikke-gravide, så jeg skal IKKE gå glip af et potentielt ædegilde.

Kan kun bakke op om at gravide spiser ENORMT mange Snøfler! ;)
Gravatar

#14 wimmie 13 år siden

Ok, så umiddelbart er jeg måske mest hooked på den 13. august (lørdag) - dér har jeg nemlig fået ferie igen ;)
Gravatar

#15 Wangsgaard 13 år siden

Bony (12) skrev:
Det er du sgu' altid. ;)

Arhh tak Bony, men jeg tager jo altid imod et tilbud om at se jer !

Jeg er igang med at plænlægge en fest hos mine forældre (mens de er på ferie), som enten er d. 13 eller 20 så det skal jeg lige finde ud af :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#16 gi-jones 13 år siden

Jeg er klar på den 20. august. Den 13. er udelukket for mit og Elwoods vedkommende, da vi optager film der :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 HelmerJ 13 år siden

Jeg stiller også gerne op til lidt film kiggeri og evt madlavning. Kan dog ikke den 23/7.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#18 wimmie 13 år siden

gi-jones (16) skrev:
Jeg er klar på den 20. august. Den 13. er udelukket for mit og Elwoods vedkommende, da vi optager film der :)

Den 20. vil også være ok - jeg ser lige om jeg kan oprette en afstemning med de 2 dage :)
Gravatar

#19 Neranders 13 år siden

Jeg befinder mig i Odense resten af juli og starten af august, så der er mulighed for jeg kan komme med, men da jeg har undervisning i hverdagene, kan jeg kun i weekender. Den 29. til 31. juli er der dog ikke store muligheder for jeg kan komme. Ellers er jeg meget frisk på at deltage.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#20 wimmie 13 år siden

Skriv ny kommentar: