Gravatar

#61 Neranders 13 år siden

Hvorfor kan man ikke være to steder på en gang? Er lige blevet inviteret til en venindes 19 års fødselsdag den 20. Men denne gang falder valget på at møde en flok filmz'ere.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#62 Collateral 13 år siden

Neranders (61) skrev:
Hvorfor kan man ikke være to steder på en gang? Er lige blevet inviteret til en venindes 19 års fødselsdag den 20. Men denne gang falder valget på at møde en flok filmz'ere.

Det er prioritering der batter!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#63 Neranders 13 år siden

Collateral (62) skrev:
Det er prioritering der batter!

Jeg satser på at møde hende fredag den 19., hvor hun får sin gave. Desuden blev de seneste filmz-arrangementer nedprioriteret (julefrokost, filmhyggeaften hos Misuma og sommerfesten), så nu skal det være.
"That's rough, buddy."
Gravatar

#64 elwood 13 år siden

Jeg fylder mest i højden, men hvis i har højt nok til loftet, kan jeg også klemmes ind 8-)
ellers er der sikkert rigelig plads på et evt. gulv.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#65 Collateral 13 år siden

#63: Det lyder fornuftigt :) Filmz tingene har i hvert fald været hyggelige de to gange jeg har været med.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#66 Bony 13 år siden

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har været til et Filmz arrangement efterhånden, men jeg ved bare at det er alt for få gange! Jeg vil ha' mer! At jeg så må melde fra denne gang, gør det så heller ikke meget bedre med humøret. Der er bare et eller andet helt specielt ved at møde mennesker for første gang, som man bare instinktivt ved, at man kan snakke med dem om sin passion, da de har det på samme måde som en selv.

Jeg håber sgu, at i får en fantastisk aften og at i tager rigtig godt imod de nye og er søde ved dem.

Haha, who am I kidding. Frem med snøflerne, den røde hest, spild rødvin på dem og smid Filmz jomfruerne i Fritzl-kælderen! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#67 Neranders 13 år siden

Bony (66) skrev:
Haha, who am I kidding. Frem med snøflerne, den røde hest, spild rødvin på dem og smid Filmz jomfruerne i Fritzl-kælderen! :D

Tak for advarslen! Så skal jeg nok tage noget gammelt tøj på, som godt kan tåle et par flasker rødvind.
"That's rough, buddy."
Gravatar

#68 Bony 13 år siden

Neranders (67) skrev:
Tak for advarslen! Så skal jeg nok tage noget gammelt tøj på, som godt kan tåle et par flasker rødvind.

Det er som regel mig der spilder rødvin på folk og jeg skal ikke med. Så du kan godt pakke jakkesættet. Suit up! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#69 wimmie 13 år siden

Bony (66) skrev:
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har været til et Filmz arrangement efterhånden, men jeg ved bare at det er alt for få gange! Jeg vil ha' mer! At jeg så må melde fra denne gang, gør det så heller ikke meget bedre med humøret. Der er bare et eller andet helt specielt ved at møde mennesker for første gang, som man bare instinktivt ved, at man kan snakke med dem om sin passion, da de har det på samme måde som en selv.

Jeg håber sgu, at i får en fantastisk aften og at i tager rigtig godt imod de nye og er søde ved dem.

Helt enig - Når man først har været med til et arrangement vil man ikke gå glip af flere; Virkelig synd du ikke skal med denne gang; det bliver ikke det samme uden dig (er jo så vant til at du er der...dog knap så meget "i live" til julefrokosten 2009 ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#70 wimmie 13 år siden

elwood (64) skrev:
Jeg fylder mest i højden, men hvis i har højt nok til loftet, kan jeg også klemmes ind 8-)
ellers er der sikkert rigelig plads på et evt. gulv.

Der er altid plads til dig :)
Vi har ok højt til loftet...så vidt jeg husker kunne Jonas sagtens så oprejst (men han havde selvfølgelig heller ikke drukket)

PS: Vi har i øvrigt en stor Frizl-kælder :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: