Gravatar

#11 Kisbye 11 år siden

Nu bor jeg jo på Sydfyn, så ville skulle rejse et stykke for det. Derfor er jeg ikke sikker på det vil blive aktuelt for mig.
Det vil også komme an på hvad film der skal ses. Tænker sådan en klub kunne være god motivation. for eksemple mangler jeg stadig at få set Sátántangó. Syntes det er svært at gå igang med en film der vare 8 timer.

Jeg håber det lykkes at få stablet noget på benene :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#12 Kruse 11 år siden

Nej, interessen er der skam stadig. Nu handler det vel om at finde en dato for første gang, og hvilken film der var passende.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 lyspunkt 11 år siden

Så har vi fundet en dato
3/11 kl ca 20
Og der er stadig åben, hvis andre skulle være interesseret
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#14 Kruse 11 år siden

Hvad er de indledene tanker angående filmvalg? "So bad it's good", ny film, klassiker eller noget fjerde?
Gravatar

#15 lyspunkt 11 år siden

Som jeg også har skrevet til MoH, så kan du altid tage lidt med. Så kan vi jo bruge første aften på at skrige lidt af hinanden ;-)
Så kan vi også dér finde ud af, om der skal være et tema fra gang til gang eller om man skal skiftes til at "tvangsindlægge" hindanden til en guilty pleasure.

Under alle omstændigheder er jeg sikker på, at vi nok skal finde noget
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#16 Kruse 11 år siden

Fint :)
Gravatar

#17 lyspunkt 11 år siden

Første aften stod på Shark attack 3. Det var aldeles fremragende
Gravatar

#18 Kruse 11 år siden

What do you say I... take you home and eat your pussy.
Gravatar

#19 wimmie 11 år siden

Lyder ellers hyggeligt. Jeg havde desværre næsen begravet i eksamen hele sidste uge så jeg opdagede ikke engang at startskuddet var gået ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#20 Kruse 11 år siden

Her er et par [url= fra filmen du gik glip af :)

Skriv ny kommentar: