Nu bor jeg jo på Sydfyn, så ville skulle rejse et stykke for det. Derfor er jeg ikke sikker på det vil blive aktuelt for mig. Det vil også komme an på hvad film der skal ses. Tænker sådan en klub kunne være god motivation. for eksemple mangler jeg stadig at få set Sátántangó. Syntes det er svært at gå igang med en film der vare 8 timer.
Jeg håber det lykkes at få stablet noget på benene :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Som jeg også har skrevet til MoH, så kan du altid tage lidt med. Så kan vi jo bruge første aften på at skrige lidt af hinanden ;-) Så kan vi også dér finde ud af, om der skal være et tema fra gang til gang eller om man skal skiftes til at "tvangsindlægge" hindanden til en guilty pleasure.
Under alle omstændigheder er jeg sikker på, at vi nok skal finde noget
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#11 Kisbye 11 år siden
Det vil også komme an på hvad film der skal ses. Tænker sådan en klub kunne være god motivation. for eksemple mangler jeg stadig at få set Sátántangó. Syntes det er svært at gå igang med en film der vare 8 timer.
Jeg håber det lykkes at få stablet noget på benene :)
#12 Kruse 11 år siden
#13 lyspunkt 11 år siden
3/11 kl ca 20
Og der er stadig åben, hvis andre skulle være interesseret
#14 Kruse 11 år siden
#15 lyspunkt 11 år siden
Så kan vi også dér finde ud af, om der skal være et tema fra gang til gang eller om man skal skiftes til at "tvangsindlægge" hindanden til en guilty pleasure.
Under alle omstændigheder er jeg sikker på, at vi nok skal finde noget
#16 Kruse 11 år siden
#17 lyspunkt 11 år siden
#18 Kruse 11 år siden
#19 wimmie 11 år siden
#20 Kruse 11 år siden