Gravatar

#21 wimmie 11 år siden

Haha, filmen står ellers på min "to watch"-liste ;)
Var det kun jer to der var der i går?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#22 lyspunkt 11 år siden

Den første gang hajen æder båden blev jeg ret begejstret, men derefter blev det mere sådan "Vent nu lidt. Det var da det samme skud og jeg har vist set det på Discovery før."
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#23 lyspunkt 11 år siden

#21 Ja vi var et mindre pænt selskab på to.
Vi prøver igen 17/11, hvis nogen skulle være interesseret
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#24 lyspunkt 11 år siden

Gravatar

#25 Kruse 11 år siden

[url= har også en mulig kandidat :)[/url] - Læg især mærke til hvordan de har håndteret slow motion fra 0.27 inde i videoen.

Og vi kan godt sige klokken 19.00 denne gang, hvis det passer dig bedre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#26 lyspunkt 11 år siden

Den ser godt nok gusten ud. Jeg er ikke sikker på at jeg ville kunne klare en hel film med det soundtrack på trods af imponerende special effects.

Kan jeg hæve med at nævne at mit forslag er instrueret af en der tidligere har lave make-up for Uwe Boll

Kl 19 er helt fint. Så kan vi presse begge film ind
Gravatar

#27 lyspunkt 11 år siden

Lidt fra gårsdagens filmkiggeri

I Sand Sharks er det et "no no" at glemme bryllupsdagen, [url= straffes med døden[/url].

Den anden fiulm var "house of Blood"/"Chain Reaction" af Olaf Itterbach, der er betydelig bedre til at [url= splattereffekter[/url] end til at instruere.
Gravatar

#28 lyspunkt 11 år siden

Det ser i øvrigt ud til at de gode folk bag Sand Shark har lavet filmen én gang til i filmen Avalance Sharks

Og når man har [url=]set traileren[/url], har man nok set alle effekterne, så det er et nej tak herfra

Skriv ny kommentar: