Den første gang hajen æder båden blev jeg ret begejstret, men derefter blev det mere sådan "Vent nu lidt. Det var da det samme skud og jeg har vist set det på Discovery før."
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
I Sand Sharks er det et "no no" at glemme bryllupsdagen, [url= straffes med døden[/url].
Den anden fiulm var "house of Blood"/"Chain Reaction" af Olaf Itterbach, der er betydelig bedre til at [url= splattereffekter[/url] end til at instruere.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#21 wimmie 11 år siden
Haha, filmen står ellers på min "to watch"-liste ;)
Var det kun jer to der var der i går?
#22 lyspunkt 11 år siden
#23 lyspunkt 11 år siden
Vi prøver igen 17/11, hvis nogen skulle være interesseret
#24 lyspunkt 11 år siden
#25 Kruse 11 år siden
Og vi kan godt sige klokken 19.00 denne gang, hvis det passer dig bedre.
#26 lyspunkt 11 år siden
Kan jeg hæve med at nævne at mit forslag er instrueret af en der tidligere har lave make-up for Uwe Boll
Kl 19 er helt fint. Så kan vi presse begge film ind
#27 lyspunkt 11 år siden
I Sand Sharks er det et "no no" at glemme bryllupsdagen, [url= straffes med døden[/url].
Den anden fiulm var "house of Blood"/"Chain Reaction" af Olaf Itterbach, der er betydelig bedre til at [url= splattereffekter[/url] end til at instruere.
#28 lyspunkt 11 år siden
Og når man har [url=]set traileren[/url], har man nok set alle effekterne, så det er et nej tak herfra