Gravatar

#1 lyspunkt 11 år siden

Er der nogen der kunne tænke sig at lave en uformel klub, hvor vi kunne mødes eks. en gang om måneden eller hver 14. dag for at se en film eller to?
Jeg sidder alt for ofte og kigger på de 600+ DVD i hylden og bliver enig med mig selv om, at jeg ikke har noget, jeg gider at se igen. Men hvis der nu var nogen at se dem sammen med, så kunne Cutthroat Island, Big Trouble in Little China eller Crank være sjov igen.

Lidt om mig: Jeg er 47 (åhh Gud, det ser gammelt ud når man skriver det) og har en søn på 16 der går på Nyborg Gymnasium og har været mere eller mindre aktiv på Filmz i snart 10 år og bor i Seden, men har da en cykel, så jeg kan komme rundt i Odense.

Skulle der være nogen, der var interesseret eller kender til en allerede eksisterende klub, så skriv.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#2 MOVIE1000 11 år siden

lyspunkt (1) skrev:
Er der nogen der kunne tænke sig at lave en uformel klub, hvor vi kunne mødes eks. en gang om måneden eller hver 14. dag for at se en film eller to?
Jeg sidder alt for ofte og kigger på de 600+ DVD i hylden og bliver enig med mig selv om, at jeg ikke har noget, jeg gider at se igen. Men hvis der nu var nogen at se dem sammen med, så kunne Cutthroat Island, Big Trouble in Little China eller Crank være sjov igen.

Lidt om mig: Jeg er 47 (åhh Gud, det ser gammelt ud når man skriver det) og har en søn på 16 der går på Nyborg Gymnasium og har været mere eller mindre aktiv på Filmz i snart 10 år og bor i Seden, men har da en cykel, så jeg kan komme rundt i Odense.

Skulle der være nogen, der var interesseret eller kender til en allerede eksisterende klub, så skriv.

Ville utrolig gerne, da jeg synes du er en hyggelig fyr at være i selskab med, men der er desværre langt fra Esbjerg til Odense, også omvendt især hvis du er på cykel :) Held og lykke med at finde nogen andre :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Kruse 11 år siden

Jeg kunne måske godt være interesseret. Jeg vil i hvert fald gerne diskutere videre, hvad sådan en uformel filmklub kunne gå ud på. Jeg bor dog i et lille kollegieværelse i Odense M, så jeg ville i hvert fald ikke kunne lægge hus til. Og så har jeg ikke ligefrem lyst til at gense "Crank" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 MoH 11 år siden

Jeg kunne måske også godt være frisk på det.
Gravatar

#5 lyspunkt 11 år siden

Fint. Jeg kan sagtens lægge hus til, og så kan vi jo diskutere om det er et holdbart projekt.
Hvis Crank skal ryddes af bordet for at kunne sætte skuden i vandet, er jeg villig til at yde det offer :-)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#6 wimmie 11 år siden

Kunne være rigtig hyggeligt...hvis der er adgang for "tøser" :p

Bor i Fredericia, 32 (!) år med 1 - snart 2 børn.

Jeg har naturligvis ofte hænderne fulde men det er vigtigt at pleje sine interesser, så filmklub kunne være et dejligt frirum i ny og næ.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 wimmie 11 år siden

Lyspunkt> Jeg kan også anbefale at dukke op til nogle af de arrangementer der bliver holdt herinde - det er altid rigtig sjovt og hyggeligt. Nu er der jo f.eks. snart julefrokost (ved ikke om du er tilmeldt) og der er da også blevet holdt nogle mindre hyggeaftener der ofte går ud på at se rigtig dårlige film og grine af dem :p
Jeg har vist lovet at lægge lejlighed til en omgang "Sharknado" og andet guf snarest... og der var vist også snak om en filmaften med GODE film eller guilty pleasures ;)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 lyspunkt 11 år siden

Alle er naturligvis velkomne.

Man kunne jo lave en klub med Odenseanere og så lægge en åben invitation ud, når der var fundet et sted og en dato, og så kunne de, der havde lyst/mulighed for det melde ind.

Jeg kan desværre ikke til julefrokosten og har været lidt hængt op i weekenderne indtil nu, men Sharknado kunne være rigtig godt.
Gravatar

#9 lyspunkt 11 år siden

Jeg synes der bliver lavet nogle gode arrangementer. Men skal jeg til at rejse længere for dem, forventer jeg også at der er tale om, at man ser flere film, måske over et døgn.
Det jeg efterlyser er mere en klub, hvor man bare ser en enkelt film, som man så kunne overstå på en aften/eftermiddag, men så bare fast en gang om måneden.
Gravatar

#10 lyspunkt 11 år siden

Fes interessen ud igen ?

Skriv ny kommentar: