Gravatar

#21 azathoth 22 år siden

Well "azathoth" er en fiktiv karakter... the devil is not!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#22 filmz-vassago 22 år siden

says who?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#23 azathoth 22 år siden

BIBELEN, BISKOPPEN, PAVEN etc.!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#24 filmz-vassago 22 år siden

Hvem si'r de har ret? - Vide Et Crede.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#25 azathoth 22 år siden

#24: HEY, Krede har INTET med denne diskussion at gøre!!!
Gravatar

#26 The Insider 22 år siden

#15, jamen jeg er da glad at se, at du er en bruger, som har en særdeles god evne til venligt og roligt at levere særdeles konstruktive, velargumenterede og intelligente kommentarer til hele denne diskussion...
War. War never changes.
Gravatar

#27 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Hvad betyder "azathoth" egentlig.. Er det fra en film jeg ikke har set eller hvad?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#28 azathoth 22 år siden

Det er fra forfatteren HP. Lovecrafts Cthulhu mytologi. Azathoth er en ond gud der sidder i universets midte og hersker over universet.

(megalomani, mig... nej da!!)

Han er også kendt som "The Daemon Sultan" og "The Primal Chaos" og menes at stå bag The Big Bang.
Gravatar

#29 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

#28 Rart at vide ...
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#30 azathoth 22 år siden

Heh ja vildt meget ikk! ;)

Jeg har brugt det nick i adskillige år... siden 94/95 tror jeg, og det har bare hængt ved siden.

(men det er ikke sjovt at skulle fortælle folk sin email adresse: "ja... azathoth... med z! ja... a z a t h o t h... jaja... nej... t H o t H...!!!")

Skriv ny kommentar: