Gravatar

#1 Steffan Rasmussen 17 år siden

Hvor køber i filmplakater på nettet. Ikke nødvendigvis de originale, men bare generelt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 sluppermand 17 år siden

I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#4 Pytter 17 år siden

Jeg købte en plakat på posterland.dk den 2. marts.
Der stod den til at være på lager, og at jeg ville modtage den inden 7 dage, men har jeg modtaget den endnu?? Nej!
Det pisser mig virkelig af! Jeg har skrevet med dem et par gange efterfølgende, de siger at det er deres Hollandske leverendør der ikke svarer. Hvad kan jeg bruge det til!?!
Jeg vil bare gerne snart have den plakat.

Så jeg kan ikke anbefale posterland... kan være jeg bare har været uheldig, men ville lige dele min erfaring med dem.
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#5 filmz-Liller 17 år siden

Nogen der ved hvor, man kan købe My Neighbour Totoro filmplakaten? Sprog er som sådan underordnet sålænge det er billedet af busstoppestedet: http://www.minnabototoro.dk/
Gravatar

#6 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#5 - Der er flere muligheder.

Camera Film/ Grand teatret har haft den i distribution, og den har på et tidspunkt stået inde i biografen i det stativ med plakater, de sælger. Jeg købte vist en af de sidste, de havde, men du kan jo sagtens være heldig. Prøv at ringe til dem.

Den dukker også med jævne mellemrum op på qxl.dk med en startpris på 50-60kr. Den er der godt nok ikke lige nu, men jeg ved at ham, der har haft den til salg, hedder Casper Vang og er med til at køre www.uncut.dk. Prøv at skriv til ham på uncuts mailadresse (må stå på hjemmesiden) eller inde på deres forum.

En tredje mulighed er selvfølgelig at købe den japanske originaludgave. Men så skal du have den store pung op af lommen. Den koster pt. €275 hos www.kinoart.net.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#7 Steffan Rasmussen 17 år siden

Tog chancen og købte lidt ind hos posterland :-)

Jour de Fete
Les Vancances de M. Hulot
Mon Oncle
Dr. Strangelove
The Shawshank Redemption
Ladri di biciclette
Chinatown

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe Burried Alive posteren fra Captivity?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#8 filmz-Narniabæver 17 år siden

Mest i biograferne eller Bilka.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#9 sluppermand 17 år siden

#4 Jeg har aldrig haft problemer med nogle forsendelser fra posterland.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#10 El vez 17 år siden

#5 Intemporel har en totoro reproduktion til 18€ + fragt,
http://www.intemporel.com/cgi-bin/bdd.cgi?action=s...

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: