Athlon XP 2400 512 MB RAM 48x DVD-ROM-drev Radeon 9600 og masser af ledig HD-plads
Så det er ikke fordi jeg som sådan er nervøs, men det ville bare være meget rart at vide, at jeg er på sikker grund, inden jeg laver forventningsfulde gadedrenge-hop hele vejen ned til den nærmeste spilforhandler kun for at opdage, at jeg er fucked. ;)
Nej, det ville sgu da være surt... Jeg har hørt at de én gang om måneden vil kåre den bedste film der er blevet lavet. Så man kan sende sit eget bud ind og konkurrere med folk fra hele verden!! Det er sgu da en fed idé, syntes jeg...
Det lyder da helt vildt fedt, med sådan et spil.. selvom jeg ikke er til computerspil overhovedet, lyder det da som noget der kunne være ret sjovt!!! Jeg vil lave en film i god gammeldags stil.. som Olsen Banden eller noget.. Hvilken type film ville i lave??
#21 Outbound Sith 20 år siden
512 MB RAM
48x DVD-ROM-drev
Radeon 9600
og masser af ledig HD-plads
Så det er ikke fordi jeg som sådan er nervøs, men det ville bare være meget rart at vide, at jeg er på sikker grund, inden jeg laver forventningsfulde gadedrenge-hop hele vejen ned til den nærmeste spilforhandler kun for at opdage, at jeg er fucked. ;)
Fox Mulder
#22 filmz-peter_kr 20 år siden
Jeg har hørt at de én gang om måneden vil kåre den bedste film der er blevet lavet. Så man kan sende sit eget bud ind og konkurrere med folk fra hele verden!! Det er sgu da en fed idé, syntes jeg...
#23 filmz-Nana_ 20 år siden
Jeg vil lave en film i god gammeldags stil.. som Olsen Banden eller noget..
Hvilken type film ville i lave??
#24 Bates 20 år siden
#25 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 Bates 20 år siden
#27 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#28 filmz-sanjo 20 år siden
#29 filmz-peter_kr 20 år siden
#30 filmz-sanjo 20 år siden
De kunne nu godt have gjort lidt mere ud af det..