Anmeldelse af Kathryn Bigelows barske film 'Zero Dark Thirty', som omhandler en kvindelig CIA-agents jagt på Bin Laden. Kan anbefales. filmtips.dk/movie/zero-dark-thirty/
For at hjælpe jer med at vælge hvilken film I skal se i biffen denne sommer, har jeg brugt det meste af min weekend på at lave en kæmpe guide til jer med 50 film. Hvis I synes om den må I meget gerne dele den på facebook og twitter osv. På forhånd tak. :-) filmtips.dk/film-i-biffen-sommer-2013/
Min anmeldelse af trylle-heist filmen 'Now You See Me'. Desværre lover traileren mere end selve filmen kan levere og indeholder desuden plot spoilers, så lad være med at se traileren. filmtips.dk/movie/now-you-see-me/
Min anmeldelse af trylle-heist filmen 'Now You See Me'. Desværre lover traileren mere end selve filmen kan levere og indeholder desuden plot spoilers, så lad være med at se traileren. filmtips.dk/movie/now-you-see-me/
Æv, den ser ellers ret underholdende omend smådum ud.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#91 McPeter 11 år siden
#92 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/zero-dark-thirty/
#93 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/world-war-z/
#94 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/film-i-biffen-sommer-2013/
#95 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/now-you-see-me/
#96 Lord Beef Jerky 11 år siden
Æv, den ser ellers ret underholdende omend smådum ud.
#97 McPeter 11 år siden
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.200298293...
#98 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/familien-miller-langt-over-graensen/
#99 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/elysium/
#100 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/pacific-rim/